אבוקסיס: "מתסכל להיות יותר טוב מהיריב ולא להביא נקודות"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה מתכונן למשחק הקרוב מול הפועל רעננה ביום שני: " לא נוכל לבוא כפייבוריטים, אבל אנחנו באים כדי לשחק ויש לנו שחקנים מספיק טובים שיכולים לנצח". לרשותו יעמוד סגל מלא לאחר שמורי יחזור מהרחקה

(גודל טקסט)

בני יהודה שסיימה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה בתוצאת תיקו תארח ביום שני את הפועל רעננה ותנסה לרשום נצחון ליגה ראשון העונה. הזהובים סיימו את כל ארבעת משחקיהם העונה בתחושת אכזבה והחמצה, תרתי משמע, לאחר שהשחקנים של המאמן יוסי אבוקסיס לא השכילו לנצל מצבי הבקעה רבים בכל אחד מהמשחקים ושמטו הזדמנויות טובות לנצח. לרשותו של המאמן יעמוד סגל מלא לאחר שהבלם דן מורי סיים לרצות שלושה משחקי הרחקה וישוב לסגל.

"אני חושב ששיחקנו טוב בכל ארבעת המשחקים שלנו ואנחנו שווים הרבה יותר נקודות ממה שיש לנו", אמר אבוקסיס לקראת המשחק. "מצד שני אני גם רואה הרבה דברים טובים במשחק שלנו, צעירים שמתקדמים ואני אמרתי שאולי אין אצלנו שמות גדולים, אבל יש כאן שחקנים עם רצון אדיר ומשמעת והרבה שחקנים עשו כאן התקדמות אדירה מתחילת השנה. נכון שבכדורגל גם צריך להביא נקודות, אבל בכדורגל יש תקופה שאתה משחק פחות טוב ומביא נקודות ולפעמים אתה משחק טוב ולא מביא נקודות. נקווה שבעזרת השם, ביום שני נביא נקודות".

מה צריך לעשות כדי שזה יקרה: "הדבר היחיד שאנחנו צריכים לשפר כרגע זה הריכוז מול השער. אנחנו מגיעים לכמות מצבים גדולה בכל משחק נגד קבוצות קשות ומול השער אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים. אבל אני באמת לא מאשים את השחקנים, כי אני יודע שהם עושים את המהלכים היפים כדי להגיע למצבים האלה. רק לשפר את הריכוז מול השער ואולי גם שיהיה לנו קצת יותר מזל ואז גם נביא יותר נקודות. זה באמת קצת מתסכל להגיע לכל כך הרבה מצבים, להיות יותר טוב מהיריב ולא להביא נקודות, אבל הייתי יותר מתוסכל אם לא היינו מגיעים למצבים. אולי אם שחקנים כאן יבקיעו את השער הראשון שלהם, משהו פה ישתחרר, כמו שקרה עם ואלסקיס בעונה שעברה. אני באמת רואה הרבה דברים טובים שהשחקנים שלי עושים. אנחנו יודעים מה צריך לשפר, עובדים הרבה באימונים על מצבים מול השער, אבל לחץ של משחק זה לא כמו באימונים ונצטרך ששחקנים יביאו את זה למשחק".

נושא הרכש: "אנחנו בודקים שחקנים חופשיים, אבל גם מי שיגיע, זה לא מי שיציל את בני יהודה. מי שיעשה את הקבוצה הזו ליותר טובה זה השחקנים שנמצאים פה ובהם אני מתעסק. מי שיגיע ישלים את הסגל, אבל יש כאן שחקנים טובים וצריך לפרגן להם. שתי העמדות שאנחנו רוצים לצרף הם קשר אחורי וחלוץ, אבל אני מצטער שאני לא מצרף שחקנים מתוך לחץ, אלא רק כאלה שאני חושב שאני אוכל להיעזר בהם. אני רואה בהרבה קבוצות שמביאים שחקנים, ולא משתמשים בהם, אבל כאילו מרגיעים את כולם ואני לא חושב שזה נכון. אני רוצה לצרף שחקנים שיוכלו לעזור ולשדרג את הקבוצה ולהיות חלק חשוב בסגל. אנחנו גם לא יכולים להביא כל שחקן שאנחנו רוצים, בכל סכום. אנחנו עדין לא הקבוצות הגדולות שיכולות להביא בסכומים גדולים".


אבוקסיס. רוצה ריכוז מול השער (דני מרון)

ההכנה למשחק אפור יחסית מול הפועל רעננה: "אנחנו מסתכלים על הטבלה ורואים שיש לנו שלוש נקודות ורעננה נמצאת מעלינו ועוד הרבה קבוצות מעלינו וזו ההכנה הכי טובה לשחקנים שלי. עוד לא ניצחנו העונה ואין לנו שום סיבה, בגלל היכולת הטובה שלנו, לבוא זחוחים או משהו כזה. היכולת הזו עדיין לא הביאה מספיק נקודות והמצב שלנו בטבלה יהיה התמריץ הכי גדול לשחקנים שלנו. אני לא חושב שאנחנו יכולים לחשוב שאנחנו פייבוריטים, כי ברגע שאנחנו לא מוציאים נקודות ואין לנו מספיק נקודות בקופה, לא נוכל לבוא כפייבוריטים, אבל אנחנו באים כדי לשחק ויש לנו שחקנים מספיק טובים שיכולים לנצח את המשחק הזה. באים בהרגשה טובה, אבל נצטרך לעבוד קשה, בדיוק כמו בטרנר, או נגד מכבי חיפה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי