סומא ורמי גרשון מחוץ לסגל מכבי חיפה: "החלטה מוזרה"

רמי גרשון
רמי גרשון | עדי אבישי

הירוקים סיימו את ההכנות לקראת הפועל ב"ש (שני, 20:00 בספורט4), רוטן צפוי להמשיך עם אותם 11 שפתחו בגביע הטוטו ובמועדון מסרו רשמית כי הגינאי לא יתלבש מכיוון שאינו בכושר משחק מלא. רועי קהת שב לסגל

(גודל טקסט)

במכבי חיפה סיימו את ההכנות למשחק מחר מול הפועל באר שבע (שני, 20:00 בספורטHD4) ולאחר שצברו רק אצבע נקודות מארבעה משחקים, בכרמל יודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם למעוד מול האלופה שטרם ניצחה העונה.

נכון שבשלב זה הבהירו בקבוצה כי מעמדו של המאמן פרד רוטן אינו נמצא על הפרק ללא קשר לתוצאה מול האלופה, אבל הפסד נוסף עלול לגרום לחרושת דיבורים סביב המועדון. "אף אחד לא רוצה להפסיד ונקווה שנשמח אחרי המשחק", אמרו בחיפה. מי שהגיע אתמול לאימון היה הבעלים יעקב שחר שערך שיחה עם הצוות המקצועי וגם ירד לכר הדשא ואמר לשחקנים: "אתם נראים טוב, אבל אנחנו צריכים לנצח והמטרה הבאה ביום שני".

על פי האימון המסכם שנערך הבוקר, נראה כי המאמן פרד רוטן ייתן את הקרדיט להרכב ששיחק בגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב – משמע אליסון דוס סנטוס יפתח לצדו של אטיין ריינן, סאן מנחם החלים לחלוטין מהפציעה וימשיך לקבל את הקרדיט באגף שמאל וסיידובה סומא שתורגל אתמול בהרכב הפותח נשאר מחוץ לסגל, לפי דוברות המועדון עקב כושר גופני לקוי, כך שנטע לביא שפתח מול הצהובים ימשיך במרכז השדה. בהתקפה יפתחו, כרגיל, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ומיכיל קראמר. מי שעוד יישאר מחוץ לסגל הוא הקפטן רמי גרשון, כשאת מקומו על הספסל יתפוס רועי קהת.

למרות ההודעה הרשמית, גורם במועדון טען בנושא סומא וגרשון: "החלטה מעט מוזרה, כי סומא הגיע במטרה לחזק את הקבוצה. הצוות המקצועי רואה אותו באימונים וכנראה חושב שהוא פחות מוכן בשלב זה".


סומא. גם הפעם הוא כלל לא יתלבש, גם לא הקפטן (ערן לוף)

החלוץ מוחמד עוואד אמר לקראת המשחק לאתר הרשמי: "אני מרגיש טוב מבחינת היכולת האישית, אבל זה פחות חשוב, הדבר החשוב זה הקבוצה. אנו פוגשים מחר קבוצה חזקה מאוד שהיא גם אלופת המדינה. למרות התוצאות האחרונות שלהם, יש להם סגל חזק מאוד ואני מקווה שנצליח לשמח את הקהל הביתי שלנו, לאחר השבוע האחרון שלא היה מוצלח מבחינתו".

עוואד התייחס לגמר גביע הטוטו, בו הפסידה הקבוצה למכבי ת"א ביום רביעי האחרון: "הפסד מבאס מאוד. רצינו לנצח ולזכות בגביע, בטח שמדובר במשחק נגד מכבי ת"א. השאיפה שלנו היא לנצח בכל משחק ואנחנו עושים הכל כדי לשמח את הקהל שלנו, לצערי זה לא קרה. למרות שהתוצאות פחות טובות, לדעתי אנו משחקים טוב כקבוצה. אני בטוח שגם התוצאות ישתפרו בקרוב ואני מקווה שהקהל שלנו ימשיך לדחוף אותנו, הם הכוח שלנו ואנחנו צריכים אותם איתנו".


עוואד חוגג בגמר גביע הטוטו: "לצערי לא שימחנו את הקהל" (עדי אבישי)

כפי שפרסמנו במכבי חיפה החליטו לפצל את הישיבה ביציעים של ארגוני האוהדים השונים במטרה למנוע מהם להתקוטט ביניהם, דבר שהביא בעבר לוועדות משמעת. ארגון "האינפרנו" יישב ביציע הצפוני העליון ואילו "הקופים הירוקים" ביציע התחתון. במשחק מול ב"ש יזכו האוהדים הירוקים לראשונה לשלב בתפאורה גם דגל פרישה שהוכן במיוחד.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, מיכיל קראמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי