קונסטנטין: "יש לבני יהודה חלק קדמי מהכישרוניים בליגה"

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | עדי אבישי

הכתומים יארחו את רעננה בתקווה לנצח לראשונה, המגן הבהיר: "יש לנו ילדים שעובדים, רצים, משתוללים ומשחקים יפה. הגולים יבואו וגם הניצחון". מנחם קורצקי לא יבצע שינויים בהרכב האורחת, על אף האכזבה מול אשדוד

(גודל טקסט)

בני יהודה טרם ניצחה העונה ומחר (שני, 19:00) תארח את הפועל רעננה ותנסה לזכות לראשונה בשלוש נקודות, אחרי שלוש תוצאות תיקו שהשיגה במחזורים האחרונים. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, לאחר שדן מורי סיים עונש הרחקה משלושה משחקים ויעמוד לרשות המאמן.

על פי שני האימונים האחרונים, מסתמן שאבוקסיס, ימשיך לתת קרדיט לאותו ההרכב שפתח בשבועות האחרונים, במערך של שלושה בלמים, שיורכב מקרלוס קוויאר, איציק עזוז ודניאל פלשר. "העובדה שלא ניצחנו בכלל לא יושבת לנו בראש. התוצאות שעשינו עד היום הן לא תוצאות מאכזבות בשבילנו", אמר המגן שי קונסטנטין לקראת המשחק, "עשינו תיקו בטרנר, תיקו מול מכבי חיפה ואפילו אחרי שתי התוצאות האלה יצאנו מאוכזבים אז הניצחון יגיע. אנחנו מגיעים כמו לכל משחק, מבחינתי הפועל באר שבע או הפועל רעננה זה לא משנה. נבוא וניתן את המאה אחוז, כל שחקן ושחקן, נעשה את המקסימום ואני מאמין שאם היכולת הזאת תימשך גם הנקודות יגיעו".

כשנשאל המגן מה היה חסר במשחקים האחרונים השיב: כבשנו שערים וכמובן שיכולנו לכבוש עוד. אני חושב שעוד טיפת מזל יכולה לעזור לנו. עוד טיפת מזל והגולים ייכנסו. יכולת יש בקבוצה הזו. אני לא מתבייש להגיד שיש לנו חלק קדמי מהכישרוניים שיש בליגה. ילדים שעובדים, רצים, משתוללים ומציגים מהלכי כדורגל יפים. כולם רואים את זה. אם הם ימשיכו ככה, גם הגולים יבואו, אנחנו סומכים עליהם".


"ילדים שעובדים, רצים, משתוללים ומציגים מהלכי כדורגל יפים" (דני מרון)

חזרתו לבני יהודה והכניסה לנעליו של מאור קנדיל: "לחזור לבני יהודה, בטח בדלת הראשית וכשחקן הרכב, זה חלום ילדות. אני רוצה לאחל בהצלחה למאור, יש הרבה מה ללמוד ממנו. אני מסתכל קדימה, רק להמשיך להתקדם ולעזור לקבוצה. אם אני עושה את זה, אז אני מאושר. אם השאירו אותי כמגן יחיד בסגל, אולי עם גיבוי של איציק עזוז, אז אני מרגיש שסומכים עליי, נותנים לי קרדיט וזו הרגשה מצוינת. אני מבחינתי רק רוצה להחזיר לצוות על הדשא. אין יותר כיף מלהחזיר לאלה שסומכים עליך".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, מתן בלטקסה, דניאל פלשר, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

קורצקי הזהיר את שחקני רעננה משועה ומצ'יבוטה
הפועל רעננה תשחק מחר באצטדיון המושבה נגד בני יהודה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שבשני המשחקים האחרונים צברה רק נקודה אחת. הצוות המקצועי שעשוי לפתוח עם אותו הרכב ששיחק בשבוע שעבר, תרגל את המעבר בין שתי מערכים ומנחם קורצקי דיבר על השחקנים על היכולת המאכזבת במשחק האחרון נגד מ.ס. אשדוד בו השתבשה תוכנית המשחק לחלוטין כשהקבוצה עברה למערך סגור יותר כדי לשמור על שער היתרון.

בקבוצה התרשמו מהתיקו 0:0 של בני יהודה נגד הפועל באר שבע ומהמשחק הקבוצתי המאורגן. שחקני ההגנה התמקדו בעיקר בשני חלוצי בני יהודה, ירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה המסוכנים. 

הפועל רעננה תתמקד בירדן שועה במשחק הקרוב (עדי אבישי)

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "היה לנו חשוב לשים את תוצאת התיקו במשחק מול אשדוד בשבוע שעבר בצד ולהתייחס יותר ליכולת שלנו במשחק. אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד והגענו להרבה מצבים, לכן נרצה להמשיך להשתפר בפרמטר הזה, כמובן שנרצה להוסיף עוד דקות טובות למשחק שלנו, המטרה שלנו היא להגיע לבין 60-70 דקות כמו ששיחקנו במחצית הראשונה".

קורצקי הוסיף: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק שונה לחלוטין נגד בני יהודה, מדובר בקבוצה מאוד מאורגנת ומסודרת. היא מסוכנת יותר שהכדור נמצא אצל יריבתה, ועל זה שמנו בעיקר את הדגש השבוע באימונים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולהשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".


מנחם קורצקי. "בני יהודה היא קבוצה מאוד מאורגנת ומסודרת (עדי אבישי)


כארם ארשיד
נערך גם הוא למפגש הקרוב: "היה לנו פספוס גדול במשחק התיקו מול אשדוד, אבל אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים, אנחנו יודעים שזה חלק מהמשחק וננסה להחזיר את הנקודות במשחק הקרוב מול בני יהודה. התכוננו למשחק מול בני יהודה כמו שאנחנו מתכוננים לכל קבוצה אחרת. עבדנו קשה, גם מבחינה טקטית".

הרכב משוער : אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נימניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, טל איילה, קייס גאנם, כארם ארשיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי