"שלושה נציגים למכבי חיפה? אולי מנסים לרצות מישהו"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

בהפועל חיפה התאכזבו מכך שאנדי הרצוג לא זימן אף נציג שלהם לצמד המשחקים בליגת האומות ולעומת זאת שלושה ירוקים יהיו בסגל. ניסו קפילוטו הפצוע ייעדר מול בני סכנין

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים והחלה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. הקבוצה אמנם לא ניצחה את מכבי פתח תקווה, אבל במועדון יצאו מעודדים מהיכולת ומאמינים כי כבר במשחק הקרוב ולעיני הקהל הביתי תחזור הקבוצה למסלול הניצחונות.

המאמן ניר קלינגר שוחח עם שחקניו והחמיא להם על ההכנה למשחק מול פתח תקווה ואף הסביר כי אם הגישה תימשך אז גם התוצאות יגיעו בקרוב. מי שנפצע במשחק האחרון ואף ייעדר בשבת הקרובה הוא הבלם ניסו קפילוטו. הבלם יעבור הערב בדיקת MRI שתפענח את חומרת פציעתו אבל בכרמל מבינים כי ייעדר במשחק הקרוב.

במועדון מאוכזבים שאף שחקן בקבוצה לא זומן לסגל של נבחרת ישראל למשחקים הקרובים בליגת האומות מול סקוטלנד ואלבניה. רק לפני חודש קפילוטו ומקסים פלקושצ'נקו זומנו על ידי המאמן אנדי הרצוג. בהפעול חיפה הופתעו מכך שגם שהיריבה העירונית שנמצאת מתחתיה בטבלה התכבדה בשלושה נציגים. "אולי בנבחרת מנסים לרצות מישהו אבל אנחנו מתעסקים בקבוצה שלנו וסומכים על השחקנים שלנו שיוכיחו את עצמם בעתיד".


מקסים פלקושצ'נקו לא זומן לצמד המשחקים בליגת האומות (דני מרון)

בינתיים מי שהחל בהתרשמות הוא הקשר בר ירוחם ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי הרצליה. במהלך הקיץ האחרון ניסה ירוחם להתקבל לשתי קבוצות בליגה השנייה בדנמרק אבל לבסוף בחר לחזור לישראל וכעת ינסה את מזלו בכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי