אבוקסיס: "החלק הקדמי של נתניה מסוכן ואנחנו נתכונן לזה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה תל אביב דיבר לקראת המשחק בשבת (19:30 בספורטHD3): "נגד רעננה היינו תכליתיים ומרוכזים מול השער, זה ניצחון שנתן לנו ביטחון להמשך". מסתמן שאותם 11 ימשיכו בהרכב, אינטרס גי ממשיך להיבחן

(גודל טקסט)

בני יהודה השיגה מוקדם יותר השבוע את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה על חשבון הפועל רעננה ובשבת תנסה לחבר רצף של שני ניצחונות, כשתתארח אצל מכבי נתניה (19:30, ישיר בספורטHD3). בניגוד למשחקים הקודמים, ביום שני האחרון השכילו השחקנים של יוסי אבוקסיס לנצל את מצבי ההבקעה ולסיים עם שלישייה ברשת של הפועל רעננה.

"אני חושב שהיה רצון גדול מתחילת העונה לנצח. לא היה לחץ, וכמובן אחרי שמנצחים יש הרגשה יותר טובה", אמר אבוקסיס לקראת המשחק בשבת. "השחקנים יותר שמחים, כי הגיע לנו ניצחון. גם במשחקים הראשונים ששיחקנו, חד משמעית, בכל המשחקים הקודמים, שיחקנו לא פחות טוב מאשר במשחק הזה נגד רעננה, פשוט הפעם היינו תכליתיים ומרוכזים מול השער והניצחון הזה נותן לנו יותר בטחון להמשך וזה מה שצריך להיות".

על מפגש ההתקפות הכישרוניות שתיפגשנה בשבת בנתניה: "יש הרבה קבוצות עם כשרון והרבה קבוצות עם שחקנים טובים בליגה הזו. אנחנו בסך הכל במחזור השישי, אבל ללא ספק מכבי נתניה שינתה את השחקנים בחלק ההתקפי, עם שחקנים מצוינים. כל החלק הקדמי שלהם מסוכן ואנחנו נתכונן לזה, כמו לכל משחק. גם במשחק מול אשדוד וגם בהפסד הקודם שלהם הם היו שווים לפחות תיקו נגד מכבי תל אביב, הם הגיעו להרבה מצבים. קבוצה מוכשרת ונצטרך לבוא מוכנים".


שועה וחזיזה חוגגים. מול רעננה הכדורים נכנסו (עדי אבישי)

עוד אמר המאמן: "כמו בכל משחק, נצטרך לבוא מרוכזים לא רק בסיומת מול השער, אלא גם מרוכזים בהגנה, במשמעת, במוכנות שלנו ואת זה השחקנים יודעים לעשות. אם נגיע שוב למצבים, השחקנים יצטרכו להיות מרוכזים ולנצל אותם. אגב, גם מול רעננה החמצנו עוד כמה הזדמנויות גדולות, אבל היו מספיק מצבים לשערים יפים. משחק ההגנה שלנו יצטרך להיות במיטבו מול החלק הקדמי של נתניה".

על ההחמצות ואי ניצול המצבים שיכלו להביא את הקבוצה למקום טוב יותר בטבלה: "זה סימן טוב שאנחנו מגיעים למצבים וכבר אמרתי את זה. הרבה שחקנים תוקפים ונכנסים להתקפה. ברגע שלא נגיע למצבים אני אהיה יותר מודאג. אני לא מתעסק במה יכול היה להיות אם ואם. מבחינתי המשחקים הקודמים הם היסטוריה, מסתכלים קדימה למשחק קשה מאוד".

על פי האימונים האחרונים נראה שאבוקסיס ישמור שוב על הרכב זהה, במערך של שלושה בלמים וייתן קרדיט לאותם 11 שפתחו בשני משחקי התיקו האחרונים נגד מכבי חיפה ובאר שבע והנציחון היפה מול רעננה. במקביל, הקשר אינטרס גי מחוף השנהב, ממשיך להיבחן וההחלטה לגביו תתקבל ככל הנראה בתחילת השבוע הקרוב.

ממשיך להיבחן, כנראה בתחילת השבוע תתקבל ההחלטה (רענן ברנובסקי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי