קלינגר מתלבט בין פלקושצ'נקו לחדידה, פאפאזוגלו תורגל בחוד

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

במועדון מבינים את חשיבות המשחק בשבת ורוצים לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון. מיטרבסקי יפתח לצדו של תמאש במרכז ההגנה, החלוץ היווני אמר במסע"ת: "אני יודע שאני יכול יותר". שלומי אזולאי יחזור להרכב בני סכנין

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אומנם פתחה לא טוב את העונה מבחינת קצב צבירת הנקודות כאשר היא מדורגת רק במקום השמיני עם חמש נקודות לאחר חמישה מחזורים. מאידך, במועדון מביעים שביעות רצון מהיכולת והגישה של השחקנים במשחקים האחרונים ומאמינים כי כבר בשבת (18:45), גם הניצחונות יגיעו דווקא מול בני סכנין שמדורגת במקום האחרון. "אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון שייתן לנו המון ביטחון", אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן ניר קלינגר לא צפוי לערוך שינויים רבים. הבלם ריקי מיטרבסקי יפתח במרכז ההגנה על חשבונו של ניסו קפילוטו הפצוע וההתלבטות הגדולה של קלינגר והצוות שלו היא בקישור בין מקסים פלקושצ'נקו שלא פתח מול מכבי פתח תקווה לבין גיא חדידה. מי שימשיך בחוד ההתקפה הוא החלוץ היווני תנאסיס פאפאזוגלו, שהביע את דעתו על הכדורגל הישראלי ואמר: "שיחקנו רק מספר משחקים, אבל כולם היו קשים ועל פי הטבלה נראה שהקבוצות הקטנות בחלק העליון והקבוצות הגדולות בתחתית הליגה אבל לדעתי זה ישתנה בגלל האיכות במועדונים הגדולים".

ההרגשה האישית בהפועל חיפה: "אני מאוד מרוצה במועדון. אני יודע שאני יכול יותר, אבל זאת רק תחילת העונה. אני מנסה לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמי ויודע שכחלוץ המטרה שלי היא להבקיע שערים. מהניסיון שלי, למדתי שיש חשיבות רבה לשער הראשון ומשם השערים יגיעו יותר מהר".

תחרות בחוד ההתקפה: "בקריירה שלי תמיד רציתי תחרות כי זה גורם לך לעבוד יותר קשה באימונים ובמשחקים ומוציא ממך יותר".


פאפאזוגלו. אוהב תחרות (דני מרון)

המעבר לבני יהודה: "לא ידעתי על זה עד לאותו יום והפרסומים הפתיעו אותי, אבל אז שוחחתי עם ראשי המועדון שסיפרו לי שבני יהודה התעניינה, אך אין כוונה לבצע שינויים, אז המשכנו הלאה".

בבני סכנין מבהירים: "מעמדו של אף אחד במועדון אינו קבוע"
האחרונה בטבלה, בני סכנין, ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול הפועל חיפה שצפוי להיות קריטי להמשך העונה. במהלך כל השבוע הבהירו ראשי המועדון את אי שביעות רצון שלהם מההפסד הביתי לחדרה ובעיקר מהעובדה שהקבוצה אינה מראה את התוצאות הרצויות למרות שתקציב השחקנים השנה היה גדול מהרגיל. 

לאחרונה עלו לא מעט ספקות לגבי המשך דרכו של המאמן בני בן זקן ויש כאלה שטוענים שאם הקבוצה תפסיד בשבת ישנו צורך לבצע זעזוע בעמדת המאמן. מאידך במועדון מבהירים כי גם השחקנים אינם חסינים מביקורת ורובם אינם עומדים בסטנדרטים של המועדון. "מעמדו של אף אחד במועדון אינו קבוע ואם שחקן זה או אחר חושב שרק מאמן יוחלף במקרה של כישלונות נוספים אז גם שחקנים בכירים ישלמו את המחיר ויעלו ליציע" אמר גורם בכיר במועדון.


קלאודימיר פריירה יירד לספסל בעקבות היכולת במשחקים האחרונים (ערן לוף)

אחת האכזבות הגדולות בסגל היא היכולת הדלה של הקשר הברזילאי קלאודימיר פריירה שככל הנראה יירד לספסל במשחק הקרוב. בכל מקרה נראה כי בן זקן מתכוון לעלות בשיטת שלושת הבלמים כשמארון גנטוס יעלה במרכז ההגנה לצדם של סארי פלאח ואלבין פאנישי. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן השמאלי בין עוביידה חטאב לבין אייהב שאמי. בחוד, שלומי אזולאי יחזור להרכב ואילו כשירותו של החלוץ ג'ורג' אקפביו תתברר לאחר האימון המסכם.

הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, ראדו גנסארי, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו (גיא חדידה), נס זמיר, גילי ורמוט, תנאסיס פאפאזוגלו.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, מארון גנטוס, אייהב שאמי (עוביידה חטאב), אייהב גנאיים, מהראן ראדי, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי