אלישע לוי: "באר שבע קבוצה טובה, אבל לא קל לנצח אותנו"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

מאמן מכבי פ"ת דיבר לקראת המפגש הפיקנטי מחר (שבת, 20:30, ישיר בספורט4) בטרנר מול האקסית: "מדובר במשחק הכי קשה בליגה וזאת עובדה". וגם מתייחס לזימונים לנבחרת: "כל שחקן שיוכיח את עצמו יזומן בסופו של דבר"

(גודל טקסט)

 לאחר פתיחת עונה מוצלחת, מכבי פתח תקווה תתארח מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון טוטו טרנר אצל הפועל באר שבע, אחד המכשולים הכי קשים של העונה.

הבוקר, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים שלה בהשתתפות המאמן אלישע לוי: "המשחק מול באר שבע הוא משחק החוץ הכי קשה בליגה הזאת וזאת עובדה" התייחס לוי. "זאת תהיה אינדיקציה ליכולת ולגישה שלנו. אחרי זה נוכל לאמוד את כוחנו", אמר המאמן במסיבת העיתונאים למשחק.

על פתיחת העונה הטובה: "אנחנו משתדלים להיות חיוביים ומשתפרים כל הזמן. היכולת שלנו היא טובה. אנחנו כובשים הרבה וגם מבחינת ספיגות אנחנו מאוזנים. אנחנו צריכים להמשיך בזה ואם נדע לעבור מבחנים, כל שאר הדברים יבואו".


"המשחק מול באר שבע הוא משחק החוץ הכי קשה בליגה" (מאיר אבן חיים)

על מצבה של הפועל באר שבע: "כל משחק הוא אחר. אף קבוצה לא ניצחה שם מלבד משחק אחד בגארבג' טיים. יש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה וראינו את זה בסמי עופר שזה עוד היה בחוץ. פה נימדד".

על היכולת הטובה של צחי גיגי: "צחי ביכולת מצויינת ומוכיח את עצמו. שהגענו בקיץ לא המעטנו בערכו אבל זה לא סוד שחיפשנו שוער. כדורגל זה דבר דינמי וכמו שחיפשנו שוער חיפשנו בלמים והיום הם יציבים. כדורגל זה פונקציה של הוכחה כל הזמן ואין מה להסתכל על העבר. השנה שעברה הייתה פחות טובה אבל היום הוא ועוד שחקנים נראים טוב ואנחנו שמחים על כך".

על כך שרק סולומון זומן לנבחרת: "מהמקום שהייתי, אני יכול להגיד ששחקן צריך להתמיד ביכולת שלו וזה לא עניין של משחק או שניים. אם המאמן לא זימן עכשיו, השחקן יצטרך להתמיד ובפעם הבאה בסופו של דבר, המאמן יגלה שחקן כזה או אחר. כל שחקן שיצטרך לקבל זימון יקבל".


מנור סולומון. הנציג היחיד של מכבי פ"ת בנבחרת ישראל (דני מרון)

כשירותם של סולומון, בניון ולידור כהן: "מבחינתנו, כל השבוע מנור ערך אימונים מלאים והוא מרגיש טוב. אני יכול להגיד שנקבל החלטה אם לפתוח איתו לפני המשחק. כהן קיבל מנוחה יזומה, עכשיו הוא בריא והוא בסגל. גם לגבי יוסי אותו הדבר. כולם בריאים וכולם בסדר".

המפגש שלו מול קבוצתו לשעבר: "זאת הייתה תקופה מאוד טובה, זה מאוד מרגש. האצטדיון שם מאוד ביתי ומחשמל, כיף לבוא לבאר שבע".

הדיבורים על כך שבאר שבע תתאושש מול מכבי פתח תקווה: "לא קל לנצח אותנו. המחשבה שלנו אחרת. אנחנו מודעים לזה שאנחנו באים למשחק חוץ הכי קשה והכיוון שלנו הוא לנסות ולהיות אנחנו המנצחים".

מוקדם יותר, השלימו במלאבס את ההכנות לקראת המשחק, כאשר המאמן אלישע לוי תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח. ז'והאן מרסיאל החלים סופית מפציעתו ויפתח בחוליית ההגנה לצידם של תומאש סיבוק, גל שיש ועודד אלקיים כשאלישע לוי יעלה במערך של ארבעה שחקני הגנה. בקישור, דידייה ברוסו יחליף את מוחמד סרסור שלא כשיר במאת האחוזים ואליו יצטרפו רומריו פירס וגידי קאניוק.


יוסי בניון יפתח נגד הפועל באר שבע (דני מרון)

בחלק הקדמי תורגלו מנור סולומון, יוסי בניון ולידור כהן, בעוד שגם חלוץ הרכש חביב חביבו בתמונת ההרכב. כהן וסולומון, שסובלים מפציעות שונות אמנם תורגלו, אך לא כשירים לחלוטין והחלטה לגביהם תתקבל בסמוך למשחק.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, גל שיש, רומריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, יוסי בניון, מנור סולומון (חביב חביבו), לידור כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי