אכזבה בפתח תקווה: "לא יכולנו לקבל את ב"ש ביום טוב יותר"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

ביקורת על ההגנה: "לא היינו מסוגלים להתמודד עם הבליץ שלהם". דאגה: חוץ מהפציעה בקרסול, סולומון נפצע גם בשריר הארבע ראשי וייבדק. מאמן נבחרת צ'כיה הבהיר לסיבוק: אקבל החלטה ביומיים הקרובים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:4 להפועל באר שבע באצטדיון טרנר. בפתח תקווה האמינו לפני המשחק שהשנה יוכלו לשנות את המאזן העגום שלהם באצטדיון, אך למרות פתיחה טובה הם גרמו לאלופה בשלוש השנים האחרונות להתאושש על חשבונם וספגו הפסד ראשון העונה. הפנים בחדר ההלבשה אמרו הכול, כשהשחקנים הסכימו כי ניתן היה להוציא יותר מהמשחק הזה: "הגיע לבאר שבע לתת לנו ארבעה שערים, אבל גם לנו הגיע לתת שלושה. לא יכלנו לקבל אותם ביום יותר טוב, ועוד עם פתיחה כמו שעשינו עם שער מהיר. היינו נאיבים" סיכמו שחקנים במועדון.

עיקר הביקורת הופנתה כלפי משחק ההגנה, כאשר מי שבלט לרעה היה הבלם ז'והאן מרסיאל שהוחלף במהלך המחצית הראשונה: "לא ברור מה עבר עליו אתמול. הוא עשה דברים שלא מאפיינים אותו, אבל צריך להגיד את האמת. ההגנה שלנו הייתה רעה אתמול. היו עשרים דקות של בליץ של באר שבע שפשוט לא היינו מסוגלים להתמודד איתו" אמרו במועדון. לא מן הנמנע שבמשחק הבא יפתח בהרכב עומר דנינו, שעלה אתמול מהספסל. בכל מקרה, אם לא יחול שיפור ביכולתם, נראה שצמד הבלמים הזרים לא ימשיכו במועדון בעונה הבאה.

הקשר מנור סולומון הוחלף עם תחילת המחצית השנייה לאחר שחש כאבים בקרסול, אך בנוסף גם כאבים בשריר הארבע הראשי. הקשר ייבדק הבוקר באימון הקבוצה ולאחר מכן תתבצע הערכת מצב לגביו ואם יידרש ללכת לצילום. עם חזרתו של החלוץ חביב חביבו לרוטציה, למאמן אלישע לוי צפויה בעיה והחל מהמשחק הבא הוא יצטרך לוותר על אחד מהארבעה: יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן והחלוץ ממרכז אפריקה.

חביבו. ללוי יש התבלטות לאחר חזרתו לרוטציה (דני מרון9
חביבו. ללוי יש התבלטות לאחר חזרתו לרוטציה (דני מרון)

השחקנים הזרים של הקבוצה ז'והאן מרסיאל ורומריו פירס צפויים להמריא בימים הקרובים לחופשות מולדת, כאשר הבלם תומאש סיבוק ממתין להחלטת מאמן נבחרת צ'כיה, ירוסלב שלהבי, אם לזמנו לסגל. שלהבי הבהיר לשחקן כי שלושה בלמים בטוחים קיימים כבר בסגל ושהוא עוקב במהלך משחקי סוף השבוע אחר בלם רביעי פוטנציאלי ואם לא יהיה כזה סיבוק יזומן.

ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק אימון מול בית"ר ירושלים במתחם בית וגן. בינתיים, בקבוצה שבעי רצון מהישגי קבוצת הנוער שגברה אתמול 1:3 על מכבי נתניה, כאשר מי שמושך את תשומת הלב הוא הקשר ארד בר. במלאבס סיפרו כי כמו מרבית שחקני קבוצת הנוער, לקשר חוזה ארוך טווח במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי