שמחה בבני סכנין לאחר הניצחון: "סוף סוף זה התפוצץ לנו"

בני סכנין
בני סכנין | מאור אלקסלסי

בקבוצה מרוצים מהניצחון הראשון של העונה ומחמיאים לגאדיר, מוגרבי וזגורי. ראדי הופתע שלא עלה בהרכב אבל בסכנין גיבו: "יש לנו סגל רחב ואף אחד לא בטוח". צפו בתקציר ה-0:3 על הפועל חיפה בסמי עופר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של בני סכנין לאחר הניצחון הראשון של העונה אתמול (שבת), 0:3 על הפועל חיפה, שהוציא לא מעט אוויר הן בקרב השחקנים והן בקרב הצוות המקצועי. שחקני הקבוצה רקדו בחדר ההלבשה כאשר חברי ההנהלה עמדו גאים והביעו לא מעט מחמאות: "תמיד ידענו שיש לנו קבוצה טובה, אבל היינו צריכים גם תוצאות והניצחון בא לנו בזמן. הרבה משחקים שיחקנו טוב אבל סוף סוף זה התפוצץ לנו".

המאמן בני בן זקן, שמעמדו התערער בימים האחרונים, זכה כבר ביום שישי לשיחה מהיו"ר מוחמד אבו יונס שהבהיר לו כי אין כוונה להחליפו ובן זקן מצדו הפתיע כאשר השאיר את אמיר נאסר ומוחמד כליבאת מחוץ לסגל ולא פחות מזה, מהראן ראדי פתח את המשחק על הספסל וכלל לא שותף במשחק. "יש לנו סגל רחב ואף אחד לא בטוח. ראדי הוא ללא ספק אחד המנהיגים הגדולים שלנו ועוד ישחק הרבה משחקים העונה", אמרו בסכנין. אגב, גם ראשי המועדון הביעו פליאה על אי שיתופו של ראדי במשחק אך גיבו את הצוות המקצועי.

מאידך מי שלראשונה היה בסגל ואף פתח במשחק הוא הקשר ישראל זגורי שאף זכה למחמאות בסיום. גם פיראס מוגרבי שבישל פעמיים ומוחמד גאדיר שכבש את השער הראשון זכו למחמאות. המגן עלי עותמאן והבלם אלבן פנישי נפצעו במהלך המשחק וחומרת פציעתם תתברר בתחילת השבוע.


ראשי המועדון הביעו פליאה, אך בן זקן חייך בסיום (מאור אלקסלסי)
שחקני בני סכנין חוגגים.
שחקני בני סכנין חוגגים. "הניצחון בא לנו בזמן" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי