אוהדי בני יהודה קיללו את אברמוב, אבוקסיס: "אפילו אותי גידפו"

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | אודי ציטיאט

המאמן התייחס להתנהגותו של חלק מהקהל אחרי ה-1:3 על נתניה: "באים לעשות רע וחבל". על הניצחון: "גם כשלא ניצחנו, הצגנו כדורגל טוב". צ'יבוטה שהבקיע צמד: "גם בתקופות הפחות טובות כולם כאן היו מאחורינו". צפו

(גודל טקסט)

בבני יהודה לא חלמו על דרך טובה יותר לצאת לפגרת הנבחרת, אחרי שהקבוצה גברה אמש (שבת) 1:3 על מכבי נתניה, חיברה ניצחון שני ברציפות ונצמדה לחלק העליון של הטבלה. "אנשים קצת זלזלו בסגל הזה, אבל זה ניצחון מאוד מאוד משמעותי, שמראה על הדרך שלנו ועל הכיוון שאליו אנחנו שואפים", אמר גורם במועדון בסיום.

במדי הכתומים שוב בלטו שחקני החלק הקדמי, כאשר מאוויס צ'יבוטה, שנראה טוב במשחקים האחרונים, סיים עם צמד וגם המחליף דור ג'אן הוסיף בישול מצוין וקינח בעצמו בשער השלישי שסגר סופית את המשחק.

"יש לנו את הדרך שלנו מתחילת העונה וככה צריך. שיגידו מה שרוצים, יש לנו מאמן שמלווה אותנו ואנחנו מאמינים בו ועושים מה שהוא מבקש", אמר כוכב המשחק צ'יבוטה. "אם יגידו 'קבוצה של מאמן', אז המאמן לא משחק. אם השחקנים לא יבינו מה שהוא רוצה, זה לא ילך. אנחנו קבוצה, עובדים ביחד, עוזרים אחד לשני ורוצים להצליח, גם השחקנים וגם הצוות. גם בתקופות הפחות טובות כולם כאן היו מאחורינו".


"גם בתקופות הפחות טובות כולם היו מאחורינו" (אודי ציטיאט)

האם אפשר לשחזר את השנה שעברה: "מה שהיה בעונה שעברה כבר מת. אנחנו עם הפנים קדימה, מרוכזים בכל משחק ויהיה מה שיהיה".

המאמן יוסי אבוקסיס נראה מרוצה מאוד בסיום ואמר: "ידענו שנתניה קבוצה מצוינת ונצטרך לצופף ולצאת למתפרצות. אני שמח שידענו בחצי השני גם לכבוש. זה ניצחון חשוב מאוד, אמנם זו רק התחלת עונה, אבל כל נקודה שאתה לוקח נותנת המון בטחון להמשך. מי שראה העונה את בני יהודה, אז גם כשלא ניצחנו שיחקנו טוב. כשאתה מנצל מצבים, אתה גם מנצח".

הסגל הצעיר והאלמוני: "יש כאן חבר'ה רעבים, שחקני כדורגל טובים. זה שהם לא מוכרים? אני מקווה שבהמשך יכירו אותם וזו המטרה. הם טובים ולוחמים ורוצים להצליח. אני אף פעם לא מסתכל על שמות. מגיע לשחקנים האלה יותר קרדיט ממה שהם מקבלים. אנחנו לא יוצאים מפרופורציות והמטרה שלנו היא רק המשחק הבא".

האוהדים שקיללו את הבעלים ברק אברמוב: "זה מאכזב אותי שגם כשבני יהודה נראית כמו שהיא נראית, יש כמה שמקללים ומתעסקים בזה. יש פה מספר בודד של אנשים שמחפשים רק את השלילי וזה ממש מאכזב אותי. אפילו אותי בשלב מסוים הם מקללים. פשוט באים מספר קטן של אוהדים לעשות רע וחבל. הם צריכים להתעסק בלעודד את השחקנים הצעירים שנלחמים ונותנים ולא בדברים אחרים".


"זה מאכזב אותי". אבוקסיס על החלק שקילל את אברמוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי