רפואה: "מרגיש כמו אחרי הפסד, ההתקפה שלנו מהטובות בליגה"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א מרוצה מהיכולת של קבוצתו אך מתוסכל מכמות ההחמצות: "בקריירה שלי לא ראיתי קבוצה שמגיעה לכמות כזאת של מצבים, המטרה להיות מרוכזים מול השער". מאמן אשדוד, מילבסקי אמר: "ג'ראפי הציל אותנו"

(גודל טקסט)

אחרי שלוש תוצאות תיקו, הפועל תל אביב קיוותה לחזור למסלול הניצחונות מול מ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה, אך לא הצליחה למצוא את הרשת, סיפקה שלל החמצות וסיימה בפעם השלישית ברציפות בתוצאת תיקו 0:0. האדומים שייצאו לפגרת הנבחרות במקום השמיני בטבלה יפגשו במחזור הבא את בני יהודה של יוסי אבוקסיס במטרה לכבוש שער אחרי 270 דקות של כדורגל.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה התייחס לחוסר ניצול ההזדמנויות של קבוצתו ואמר: "אני יכול לומר שלא ראיתי בקריירה שלי הן כשחקן והן כמאמן שקבוצה מגיעה לכמות כזאת של מצבים. אנחנו מרגישים כמו אחרי הפסד וזה הזוי אפילו. המטרה בפעם הבאה להגיע לכמות כזאת של מצבים ובנוסף לכך, נהיה גם מרוכזים יותר מול השער, נעבוד על זה יותר באימונים".

כמה זה מתסכל: "זה מתסכל מאוד כי תכנית המשחק שלנו עבדה בדיוק כמו שרצינו, שטפנו את המגרש והגענו להמון הזדמנויות אבל זה לא עזר לנו למרות שאני רוצה לשחק ככה בכל משחק".

יש בעיה של איכות בחלק ההתקפי: "יש לנו חלק קדמי בין הטובים בארץ אם לא הטוב בארץ, ברור שזה מתסכל שיש כאלו החמצות אבל זה חלק ממשחק הכדורגל".

שחקנים שמרגישים בנח בהרכב: "אני לא חושב, אין שום שחקן שבטוח בהרכב. שיחקנו טוב היום למרות ההחמצות. אנחנו לא זקוקים לעוד חלוצים אני נותן לשחקנים הידע שלי ולצערי מצבם כאלו קורים ואני בטוח שאם נמשיך כך אנחנו ננצח".


קובי רפואה. "יש לנו חלק התקפי מהטובים בארץ" (עדי אבישי)

מאמן מ.ס. אשדוד, בלגויה מילבסקי אמר לאחר התיקו: "אני מברך את השחקנים, הם נלחמו על המרגש, אמנם היו הרבה מצבים לרעתנו אבל גם אנחנו הגענו למספר מצבים ואני מרוצה מהיכולת".

על פתיחת העונה: "הסגל שלנו הכי צעיר בישראל ומקום 26 באירופה בנוסף לכך זוהי פתיחת העונה הטובה ביותר מאז 2011 ואני מאוד שמח מהתוצאות".

על היכולת של יואב ג'ארפי: הוא הציל את הקבוצה ועשה את עבודתו בצורה הטובה ביותר.


בלגויה מילבסקי עם פתיחת העונה הטובה באשדוד מאז 2011 (עדי אבישי)

איש המשחק יואב ג'ראפי סיכם את ההתמודדות: "היה משחק כיפי לקחנו נקודה חשובה, הייתה אווירה טובה ונהנינו".

לגבי פרשת אספה: "כולנו כאבים על מצבו של יצחק וכולנו מקווים שיחזור אלינו כמה שיותר מהר".

על עתידו: "ברור שאני רוצה להגיע לקבוצה גדולה אבל קודם כל אני חושב על אשדוד ואני כרגע דואג להצלחתה".

יואב ג'ראפי. "לקחנו נקודה חשובה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי