צפו: ג'ון אוגו חילק כסף למזון לנזקקים בניגריה

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | ערן לוף

הקשר פרסם בטוויטר אירוע בו נתקל באנשים רעבים במהלך פגרת הנבחרות: "נתתי לכל אחד מהם כסף לאכול". בבאר שבע מתכוננים למשחק של נבחרת ישראל בטרנר נגד אלבניה, העירייה תאכלס את היציעים בתלמידי בתי הספר

(גודל טקסט)
ג'ון אוגו מנצל את ביקורו בניגריה לחלוקת כסף לנזקקים. קשרה של הפועל באר שבע, שזומן למשחקה הבינלאומי של נבחרתו מול לוב במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה, לא נשאר אדיש לנוכח המצוקה ברחובות אחת הערים, והעניק סיוע הומניטרי בצורת כסף לכמה נזקקים שנקרו בדרכו. אוגו פרסם וידאו של האירוע בטוויטר, לצידו כתב: "מסר אחד בסרטון הזה הוא, הלכתי לאכול אמאלה ובדרך החוצה, שאלתי אותם אם הם כבר אכלו, והם ענו שלא ושהם רעבים. נתתי לכל אחד מהם כסף לאכול".


באר שבע מיוצגת במשחקים הבינלאומיים על-ידי שבעה שגרירים, כולל אוגו, שהתפזרו בשלוש נבחרות. חמישה נציגים בנבחרת ישראל בדמות אריאל הרוש, שיר צדק, בן ביטון, בן שהר ודיא סבע, אחד (אריק סאבו) בנבחרת סלובקיה, ואחד כאמור לובש את מדי הסופר איגלס.


בינתיים בבירת הנגב לא מורגשת דריכות מיוחדת לקראת משחקה של הנבחרת ביום ראשון הקרוב מול אלבניה במסגרת ליגת האומות. כמות הצופים תושפע מהתוצאה שתושג ביום חמישי במשחק מול סקוטלנד, וההערכה היא שבמקרה של הפסד, לא יהיו יותר מדי קופצים על כרטיס למשחק בטרנר. כך או אחרת, עיריית באר שבע נרתמה למשימת אכלוס היציעים, וכמות גדולה של כרטיסים תועבר אליה לצורך חלוקתם לתלמידי בתי הספר בעיר. נכון לעכשיו, היציעים שמאחורי השערים לא מתוכננים להיפתח.

One message to this Video is,I Went to eat Amala and on my way out,I asked them if they ate already and they said no that they are hungry .I gave them each money to eat. pic.twitter.com/xzbCI4asN5

— John Ogu (@ogujohnugo) October 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי