פציעתו של דני עמוס לא חמורה, יהיה כשיר למכבי חיפה

דני עמוס
דני עמוס | דני מרון

השוער, ששוחרר מסגל הנבחרת, הצטווה לנוח ארבעה ימים, ולא שותף ניצחון 1:2 על הפועל פ"ת במשחק האימון. הקבוצה תקיים שני אימונים במחנה האימון שייערך בקיבוץ שניר שבצפון

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד בשבוע שעבר לבני יהודה, במכבי נתניה ערכו היום (חמישי) ניסוי כלים כשקיימו משחק אימון בו ניצחו 1:2 את הפועל פ"ת מהליגה הלאומית, כשאת השערים כבשו שובל גוזלן ודידייה קוגבנייה.


"שיחקנו טוב מול בני יהודה ואפשר אפילו להגיד ששלטנו במשחק בצורה אבסולוטית. היו לנו טעויות חמורות בהגנה, אבל אי אפשר להגיד שלא שיחקנו טוב. נקווה להמשיך את היכולת הזאת מול חיפה" סיפרו בקבוצה.


פציעתו של השוער דני עמוס, ששוחרר מסגל הנבחרת אינה חמורה, והוא הצטווה לנוח ע" הצוות הרפואי לנוח למשך ארבעה ימים וצפוי להיות כשיר למשחק החשוב ביום שני הבא מול מכבי חיפה באיצטדיון סמי עופר.


עמוס כמובן לא שותף גם במשחק האימון הבוקר, כשגם השוער גולן אלקסלסי שמתחתן הערב לא היה בסגל. מי שעוד צפוי להיות בחתונה הוא האקס ערן לוי, מחבריו הטובים של אלקסלסי, שצפוי לפגוש את חבריו לקבוצה וצוות ההנהלה לראשונה מאז עזב.


מחנה האימונים, שאליו תצא הקבוצה בשבוע הבא בין הימים רביעי-שישי ייערך בקיבוץ שניר שבצפון, כשבצוות המקצועי מתכננים לקיים שני אימונים ביום. "המטרה במחנה האימונים היא בעצם לחבר עוד יותר את החבר'ה החדשים ושיבינו יותר את שיטת המשחק" סיפרו במועדון. 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי