במכבי פ"ת ינסו להכשיר את לידור כהן וחביבו לסכנין

חביב חביבו
חביב חביבו | דני מרון

שני שחקני ההתקפה ערכו אימונים קלים וינסו לשוב מחר: "משחק מפתח". הקבוצה ערכה לכל שחקני הסגל בדיקת פיזימקס הנועדה לזיהוי מוקדם של גורמי סיכון לפציעה ושיפור יכולות גופניות

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הצורב בשבוע שעבר להפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה תחזור ביום ראשון לליגה כשתארח את בני סכנין, במטרה לחזור לנצח לאחר שני משחקים ללא ניצחון. "ב"ש היא אומנם האלופה והיה קשה נגדה, אבל לסכנין יש חלק קדמי מדהים עם מוחמד גאדיר ופיראס מוגרבי וקישור אחורי מעולה. זה יהיה משחק מבחן עבורנו וגם עבור החלק ההגנתי", אמרו במועדון.

לאחר שעבר בדיקת אולטרסאונד ששללה פגיעות בחמורות בשרירי הבטן, לידור כהן עדיין מתקשה להתאמן ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר. חביב חביבו ספג מכה בשוק ושניהם ערכו ביומיים האחרונים אימונים קלים עם הקבוצה ומחר ינסו להתאמן באופן מלא, כשלאחר מכן תתקבל הערכת מצב אם ישותפו, אם כי במועדון מעריכים כי כהן יהיה כשיר גם לפתוח בהרכב ואילו חביבו ישולב מהספסל.

במקביל, הקבוצה ערכה היום מכבי פתח תקווה לכל שחקני הסגל בדיקת פיזימקס הנועדה לזיהוי מוקדם של גורמי סיכון לפציעה ומסייעת בשיפור יכולות גופניות, זאת כחלק מהמגמה העולמית של הכנסת טכנולוגיות מתקדמות על מנת לשפר את ביצועי השחקנים על המגרש. האבחון נעזר בטכנולוגיה מתקדמת ומסייע לקבוצות וארגוני ספורט בארץ ובעולם לזהות גורמי סיכון לפציעה בקרב שחקניהן ולשפר יכולות גופניות. לאחר האבחון, כל שחקן מקבל תכנית אימונים אישית הזמינה באפליקציה, כך שהשחקנים יכולים לבצע את התרגילים באופן אישי מכל מקום ובכל זמן, ולעקוב אחרי ההתקדמות האישית שלהם דרך הנייד.


מאמן הכושר אהוד בן שושן מנתח יחד עם יוסי בניון את תוצאות הבדיקה (מכבי פ"ת, רשמי)

המועדון בראשותו של היו"ר אבי לוזון, ועומר גולן המנהל מקצועי רואים חשיבות רבה בשיפור היכולות הגופניות של השחקנים, ומשקיע משאבים רבים בנושא האימון הגופני האופטימלי ובהתאם לכך יתבצעו בהמשך העונה שתי בדיקות פיזימקס נוספות לשחקנים על מנת לעקוב אחר מצבם לאורך זמן. כמו כן, במכבי פ"ת משתמשים במערכת גם על מנת לבדוק את יכולותיהם האתלטיות של שחקנים חדשים לפני החתמה.


צחי גיגי במהלך הבדיקה (מכבי פ"ת, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי