חדרה: טאפוקו ופלומיין התאמנו, הכרטיסים אזלו

אנז' פרדי פלומן
אנז' פרדי פלומן | דני מרון

ניסו אביטן מצפה לסגל מלא בשבת מול מכבי תל אביב (17:00, ישיר בספורטHD4) לאחר שגם חסן אבו זייד ערך אימון מלא לצד הצרפתים. בקשת המועדון לכמות נוספת של כרטיסים נדחתה על ידי הצהובים

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה השבוע לאימונים והיא ממשיכה בהכנות לקראת המפגש המסקרן מול מכבי תל אביב בשבת (17:00, ישיר בספורטHD4). רוב שחקני הסגל מתאמנים, למעשה פרט לשוער עומר חנין, המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני שנמצאים עם הנבחרת הצעירה וצפויים לחזור רק ביום רביעי.

המשמעות היא ששבו לכשירות הקשר קווין טאפוקו, חסן אבו זייד ופרדי פלומיין שנפצעו בשבוע שעבר וכל השלושה צפויים להיות כשירים למשחק מול מכבי תל אביב. "יש לנו סגל רחב ולכל אחד יש תחליף הולם ובכל זאת אנחנו רוצים להגיע בסגל מלא למשחק", אמרו בחדרה. המאמן ניסו אביטן לא ערך ולו אסיפה טקטית אחת עד כה לקראת המשחק ויעשה זאת עם חזרתם לאימונים של שחקני הנבחרת האולימפית.

בינתיים בקרב הקהל החדרתי ממשיכים להתרגש לקראת משחק העונה בשבת וכל הכרטיסים שהוקצו לטובת הקהל נחטפו תוך ימים ספורים. בחדרה סיפרו כי הקבוצה קיבלה כ-1300 כרטיסים ואף ניסתה לבקש כרטיסים נוספים מהצהובים בשל היענות הגדולה, אבל במועדון הצהוב סיפרו כי לא נותרו כרטיסים למשחק. "יש כאן אוהדים שמוכנים לשבת ביציע של מכבי תל אביב, העיקר להיות חלק מהמשחק הזה", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי