יואב כץ נחת בישראל, פערים גדולים מול שטקוס

שטקוס
שטקוס | לירון מולדובן

בעלי הפועל חיפה יגיע לאימון וישוחח עם המאמן ניר קלינגר, בכוונתו גם לשבת עם נציגי פלקושצ'נקו והשוער הליטאי שדורש שדרוג משמעותי בשכרו וחוזה לשלוש שנים. מחמאות לגינסארי על הופעתו בנבחרת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה ובשלב זה מתאמנת הקבוצה ללא שחקני הנבחרות השונות והמאמן ניר קלינגר טרם ערך אסיפה, הן לגבי ההפסד לפני שבועיים לסכנין והן לקראת המשחק בשבת. קלינגר ממתין לחזרתם של כל השחקנים לסגל ואז יערוך מספר שיחות בנושא.

מי שזוכה למחמאות על הופעותיו בנבחרות הוא ראדו גינסארי, שכבש צמד במשחק נבחרת מולדובה ביום שישי מול סן מרינו והרשים בחלק ההתקפי. לא מן הנמנע כי גינסארי יקבל תפקיד התקפי יותר גם בכרמל. אגב, החלוץ החדש, מיקו ממן, טרם עבר בבקרה התקציבית, אולם ההערכה היא שיעבור עד סוף השבוע כדי להיות בסגל לשבת.

מי שבינתיים נחת בישראל הוא הבעלים יואב כץ, שיישאר למספר שבועות וכבר היום יתחיל בסבב פגישות עם הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי. בקרוב יערוך הבעלים שיחות עם נציגיהם של השוער ארנסטס שטקוס והקשר מקסים פלקושצ'נקו ובומעדון סיפרו כי בשלב זה קיימים פערים גדולים עם השוער הליטאי, שדורש שדרוג משמעותי בשכרו וחוזה לשלוש השנים הקרובות.

בחיפה מבינים ששטקוס נחשב לשוער הטוב בישראל ויזכה ללא מעט הצעות כבר בחודש ינואר הקרוב. כץ מצדו ינסה לשדרג את ההצעה של השוער ולנסות להחתימו בשבועיים הקרובים. "יואב ידע להשאיר שחקנים שהוא חשק בהם ואנחנו מבינים שזה מה שיקרה גם עם ארני", אמרו בחיפה.


גינסארי. צמד מול סן מרינו יעניק לו מקום בהתקפה בחיפה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי