עידן ורד לא התאמן, אך צפוי להיות כשיר למשחק באשדוד

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקשר חש רגישות בשריר הירך האחורי, אולם בקבוצה מעריכים שהוא יעמוד לרשותו של לוזון. אולנארה צפוי להיכלל בסגל ולא מן הנמנע שיפתח, מסתמן שסירושטיין ימשיך במרכז ההגנה. מנהל הקבוצה ניר אפרתי התפטר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ הקריטי ביום ראשון נגד מ.ס.אשדוד. בבית"ר הגדירו את המשחק ככזה "שחייבים לנצח בכל מחיר" והתחושה במועדון היא שהפסד נוסף עלול להביא לזעזועים בצוות המקצועי. "במצב שבו אנחנו נמצאים רק התוצאות ידברו", אמר גורם במועדון, "אחרי פתיחת העונה הגרועה שלנו, לא חושבים על כלום מלבד ניצחון".

בבית וגן מעדיפים שלא לדון בפומבי במעמדו של המאמן גיא לוזון, אך ברור שהפסד נוסף או עוד משחק חלש של הקבוצה והשינויים יהיו בלתי נמנעים: "אנחנו מנסים לא להתעסק בזה, אבל לכולם ברור שכל תוצאה לא טובה תביא לדיבורים על עתידו של המאמן", אמר הגורם. "מנסים לא להתעסק במה יקרה אם ואם וחושבים רק על ניצחון, הלוואי שהמומנטום יתהפך ואנחנו כבר יודעים את הדינמיקה בכדורגל. ניצחון באשדוד ואחר כך נגד בני יהודה בבית ואנחנו יוצאים לדרך חדשה. כל מאמן שהיה משיג תוצאות דומות, היו מדברים על כך שמעמדו מעורער, זה טבעי".

הקשר עידן ורד חש ברגישות בשריר הירך האחורי ועל כן לא נטל חלק באימון. ורד צפוי לנסות ולהתאמן מחר ובכל מקרה הדגישו בקבוצה שכנראה לא מדובר בפציעה רצינית, כך שהקשר צפוי להיות כשיר למשחק ביום ראשון. על פי ההרכב שתורגל היום, ימשיכו מיקי סירושטיין וטל בן חיים לקבל קרדיט בעמדות הבלמים, כאשר אופיר קריאף תורגל כמגן ימני. בחלק הקדמי נראה שההתלבטות גדולה מאוד ומסתמן שחלוץ הרכש החדש, ארון אולנארה ייכלל בסגל ואולי אף יפתח. לקבוצה נותרו עוד שלושה אימונים עד המשחק ונראה שלוזון יבחן מספר מערכים והרכבים עד אז.


סירושטיין. צפוי להמשיך במרכז ההגנה (דני מרון)

אמש בסיום האימון יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש במסעדה בירושלים. לאחר הארוחה קיבלו אנשי הקבוצה הרצאה מרגשת מספורטאית הפראלימפית פסקל ברקוביץ' שאיבדה את רגליה בתאונה בגיל 17 בצרפת. ברקוביץ' שייצגה את ישראל בשלושה מקצועות שונים בשלושה טורנירים אולימפיים שונים, סיפרה לשחקנים את סיפורה האישי בכל הנוגע להגשמת חלומות והשגת מטרות ויעדים בחיים. 

בתוך כך, מנהל הקבוצה ניר אפרתי הודיע על התפטרותו. בבירה מספרים שאפרתי ביקש לסיים את תפקידו כמנהל קבוצה וכסקאוט בשל מעבר לתחום ההייטק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי