בני יהודה: חשד לפלילים, הפעילות של קבוצה ילדים הוקפאה

משטרת ישראל
משטרת ישראל | דוברות המשטרה

גלגלי מכוניתו של המאמן נוקבו עד ידי אלמוני, נערכים בירורים על מנת לאתר את העבריין ותיעשה פנייה לגורמי אכיפת החוק במידת הצורך. הבעלים ברק אברמוב: "רואה בחומרה רבה את האירוע. מצפים לתמיכה מההתאחדות"

(גודל טקסט)

חשד למעשה פלילי במחלקת הנוער של בני יהודה. בהודעה שיצאה היום (רביעי) מהמועדון נמסר: "בתחילת השבוע נוקבו גלגלי מכוניתו של מאמן קבוצת ילדים א' של המועדון על ידי אלמוני. בשלב זה נערכים בירורים על מנת לאתר את העבריין, כמובן שתעשה פנייה לגורמי אכיפת החוק לעזרה במידת הצורך. ההחלטה הראשונה והחשובה ביותר שקיבלה הנהלת המועדון היא להקפיא את פעילות הקבוצה, כולל משחק הליגה בשבת הקרובה".

בעלי המועדון ברק אברמוב מסר: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב רואה בחומרה רבה את האירוע הספציפי של ניקוב גלגלי מכוניתו של מאמן במחלקת הנוער, וכל אירוע של אלימות, פיזית או מילולית, כלפי כל אדם במועדון או בסביבתו. בשלב זה החלטנו להקפיא את אימוני ומשחקי קבוצת ילדים א' של המועדון, עד שנאתר את אותו אדם שביצע את המעשה המכוער והמתועב".

"בשבוע שעבר השקנו את מיזם "תנו לגדול בשקט", הפונה וקורא להורים לאפשר לילדיהם להתאמן ולשחק ללא לחצים מצידם ומעל הכל, להעניק שקט מקצועי וסביבת עבודה בריאה למאמני מחלקת הנוער ואנשי המנהלה. אני חוזר ואומר, אנו נגלה אפס סובלנות כלפי אירועים שכאלה. אנחנו לא ניתן לאף אחד לפגוע בפעילות השגרתית והבריאה של המועדון שלנו. אנו קוראים להתאחדות לכדורגל לתמוך ולגבות את החלטת המועדון".


אברמוב. הקפיא את קבוצת הילדים עד לאיתורו של העבריין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי