לידור כהן צפוי לעבור בדיקת MRI בשרירי הבטן

אלישע לוי, לידור כהן
אלישע לוי, לידור כהן | ערן לוף

למרות צילום האולטרסאונד החיובי, הקשר מתקשה להתאושש וערך עם מאמן הכושר אימון בו השתתף גם חביבו. בריבו לא כשיר לחלוטין, אבל נמצא בתמונת ההרכב. שחקנים במכבי פ"ת: "המשחק מול סכנין לא פחות קשה מב"ש"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי פתח תקווה זכו היום (רביעי) למנוחה ומחר יחלו את ההכנות לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול בני סכנין, כשהמטרה היא לחזור לנצח לאחר שני משחקים רצופים לא מוצלחים מול הפועל באר שבע והפועל חיפה.

במקור תוכננו אתמול לשחקנים שני אימונים, אך הוחלט לבטל את אימון הערב כדי להפחית מהעומס וזאת גם לאור מצב הפצועים בקבוצה: החלוץ חביב חביבו והקשר לידור כהן הגיעו הבוקר למתחם לאימון אישי עם מאמן הכושר אהוד בן שושן, במטרה להכשירם להתמודדות. חביבו ערך אתמול אימון מלא ובקבוצה אופטימיים יותר לגבי סיכוייו לשחק, כשגם מנור סולומון כאמור לא יהיה בסגל עקב הפציעה ממנה הוא סובל ולאלישע לוי מצוקה בחלק הקדמי לקראת ראשון.

לגבי כהן המצב מורכב יותר: מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה אמנם עבר צילום אולטרסאונד שלא איתר ממצאים מיוחדים בשרירי הבטן ונצטווה לנוח מספר ימים, אך גם אתמול הוא לא הצליח לקיים אימון מלא, אלא חלקי בלבד. בפ"ת רוצים להבין יותר לעומק ולאבחן מדוע סובל השחקן מכאבים. כהן כבר סבל לפני כשנתיים מכאבים שגררו ניתוח בקע (בעונה בה חזר לפ"ת) ובמלאבס לא ייקחו סיכונים ויערכו לו בדיקת MRI בימים הקרובים.


במכבי פ"ת ינסו לאתר את מקור הכאבים (אריאל שלום)

גם תאי בריבו לא כשיר לחלוטין, לאחר שאתמול הוא שותף לקצת יותר מרבע שעה במשחק הנבחרת הצעירה מול קוסובו בשל כאבים בשריר מיתרי הברך. עם זאת, ההערכות הן שיהיה כשיר ואם חביבו לא יהיה בסגל, הוא עשוי לפתוח במקומו.

בקבוצה מספרים שמי שנראה טוב באימונים האחרים הוא החלוץ פאדי זידאן, שלא זכה כמעט לקרדיט מתחילת העונה ואף היה על סף עזיבה על סף סגירת חלון ההעברות ולבסוף נשאר. מעניין יהיה לראות אם המאמן אלישע לוי ייתן לשחקן קרדיט במשחקים הקרובים, גם לאור גל הפציעות. "יש לנו משחק חשוב, המשחק מול סכנין הוא לא פחות קשה ואפילו יותר מהמשחק מול הפועל ב"ש. הם באים בפורמה טובה ואנחנו חייבים לחזור לנצח", אמרו במועדון.


זידאן. יזכה להזדמנות מחודשת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי