ריסטו מיטרבסקי צפוי להמשיך בהרכב, כץ ערך שיחות אישיות

ריסטו מיטרבסקי
ריסטו מיטרבסקי | ערן לוף

הבעלים של הפועל חיפה שוחח עם מספר שחקנים לפני המשחק מול קריית שמונה: "אנחנו צריכים לנצח וגם נעשה זאת, הקללה הכי גדולה שלנו הייתה ה-0:5 מול נתניה". הבלם צפוי להמשיך במרכז ההגנה. ממן לא צפוי להיות בסגל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (19:00) מול הפועל קריית שמונה. אתמול (רביעי) חזרו לאימונים כל שחקני הנבחרות השונות כאשר חלק מהשחקנים ערכו אימון קל והיום המאמן ניר קלינגר צפוי לתרגל לראשונה את ההרכב לקראת שבת.

המאמן שהיה נסער אחרי ההפסד מול סכנין ואף הבהיר כי לא מן הנמנע ששחקנים משמעותיים ישלמו את המחיר על פתיחת עונה לא טובה, אך עדיין לא ברור אילו שינויים יבצע כבר בשבת הקרובה. כפי שפרסמנו אתמול הבלם ניסו קפילוטו ייעדר עוד זמן רב ובשלב זה נראה כי ריסטו מיטרבסקי וגבריאל תאמאש יפתחו במרכז ההגנה. חלק מההתלבטויות הן בעמדות המגינים כאשר שון גולדברג הציג משחק חלש במחזור שעבר. גם בקישור ישנה התלבטות בנוגע לחזרתו להרכב של מקסים פלקושצ'נקו שחזר ממשחקי הנבחרת הצעירה.

הבעלים יואב כץ שנחת שלשום בישראל ערך אתמול מספר שיחות אישיות בעיקר עם השחקנים הזרים וניסה לברר על הירידה הדרסטית ביכולת בניגוד לעונה שעברה. "כולם מבינים שצריך להשתפר וכמה שיותר מהר. קלינגר שומר את הקלפים קרוב לחזה אבל הוא לא יחשוש לבצע שינויים דרסטיים" אמרו בחיפה. חלוץ הרכש החדש, מיקו ממן, אינו צפוי להיות בסגל בגלל שאינו נמצא בכושר משחק.


ניסו קפילוטו ייעדר לתקופה ממושכת (ערן לוף)

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו בצבירת נקודות רעה מהמחזור השני זה משחק חשוב. קיבלנו סטירה חזקה אחרי סכנין אבל אנחנו עוסקים במקצוע הזה ואנחנו עובדים קשה בעיקר כדי להבין מה לא הולך לנו. היכולת מול סכנין לא מתקבלת אצלנו וננסה להראות מול קריית שמונה קבוצה כמו שנה שעברה. קבוצה לוחמנית וקבוצה חזקה. כולם אכזבו מול סכנין כולל אותי ונצטרך לשנות וננסה להיות כמו עונה שעברה קבוצה לוחמת וזה אני מחפש מהמחזור השני ומי שיהיה מסוגל להיות כמו שאנחנו דורשים ישחק בהרכב".

לגבי קפילוטו: "הוא נפצע והסתדרנו בעבר בלי שחקנים מובילים וזה לא תירוץ. יש לנו שמונה עמדות עם שחקנים מעונה שעברה ואנחנו מצפים שאותם שחקנים יחזרו ליכולת מהעונה שעברה".


ניר קלינגר. "כולם אכזבו נגד סכנין" (ערן לוף)

יואב כץ הוסיף: "אנחנו יודעים את הבעיות ונפתור את הבעיות. הפתיחה הייתה צולעת ונתגבר על זה. זכינו בגביע, זכינו באלוף האלופים ועברנו שלב בגביע אבל הקללה הכי גדולה הייתה ה-0:5 מול נתניה. הגעתי לארץ בגלל מועדים שונים כאלה ואחרים אז יש לנו כמה בעיות ונפתור את זה. אני לא חושב שיש ירידה גדולה בקבוצה. לכל קבוצת כדורגל יש משבר וגם לנו יש כזה אבל נתגבר על זה, קריית שמונה? אנחנו צריכים לנצח וגם ננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי