קאניוק: "המשחק נגד באר שבע היה אולי הטוב שלנו העונה"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | ערן לוף

מכבי פתח תקווה רוצה לחזור לנצח נגד בני סכנין של בני זקן, אלישע לוי: "הטבלה צפופה, אין ספק שזה משחק צומת". סגל חסר למאמן שתירגל מערך של שלושה בלמים

(גודל טקסט)
לאחר ההפסד במחזור הקודם להפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה תארח ביום ראשון הקרוב את בני סכנין במטרה לחזור לנצח אחרי שני משחקים ולקבע את מעמדה בפלייאוף העליון. הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי והקשר גידי קאניוק.


"אנחנו באים אחרי ההפסד הראשון שלנו ואין ספק שה-4:1 קלקל קצת את הפרש השערים שלנו שהוא חשוב מאוד", אמר לוי. "המשחק בבאר שבע הוא מאוד מאוד קשה, אבל יצאנו בתחושה של אכזבה מפני שאנחנו תמיד רוצים לנצח, גם במשחק הזה, כי ה-4:1 באמת היה כואב ומאכזב, אבל אנחנו לוקחים מהמשחק הזה גם דברים טובים. כמובן שננסה לתקן את הדברים הלא טובים שהיו, אנחנו מסתכלים קדימה. אנחנו כבר למדנו שאין משחק קל, כל משחק הוא קשה, הטבלה היא מאוד צפופה ומאוד חשוב שנדע לבוא הביתה ולעשות הכל, בעיקר אחרי הפסד, כדי לנצח. אני מקווה שגם נצליח".


מכת הפציעות העונה: "זה חלק מהמשחק, אתה חווה את זה לפעמים בהתחלה, באמצע או בסוף העונה. זה נכון שאנחנו נאלצים לשנות עכשיו מערכים, שחקנים והרכבים, אבל קבוצת כדורגל צריכה להתמודד ואנחנו מתמודדים. אני משתדל להתעסק עם מי שכן משחק ומקווה שהפצועים יחלימו מהר. כל מאמן רוצה שכל הסגל שלו יעמוד לרשותו, אבל זה לא המצב כרגע. נשתמש במי שיש, השחקנים צריכים להגיב".


אלישע לוי.
אלישע לוי. "יצאנו מהמשחק בבאר שבע בתחושה של אכזבה" (דני מרון)


האם הוא רואה את המשחק מול סכנין כהזדמנות להיצמד למוליכות שהתחילו לפתוח פער בצמרת: "מאוד, הטבלה צפופה וזה מחזור כזה שאם ננצח בו נהיה למעלה ואם לא, נישאר למטה. אין ספק שזה צומת. בבאר שבע לא ניצלנו את הבמה כדי לקחת נקודות, אף על פי שזה המשחק הכי קשה בליגה. הפעם אנחנו רוצים לנצח".


"כל משחק הוא חשוב בליגה הזאת ואין משחקים קלים, בטח העונה", התייחס הקשר גידי קאניוק. "הקבוצות די שוות ברמתן, בטח בהתחלה. חשוב שננצח השבוע ונמשיך קדימה כי יש לנו רצף משחקים לא קל מול קבוצות שמתמודדות איתנו על הפלייאוף העליון".


פתיחת העונה המוצלחת שלו: "התחלתי את העונה כמו שצריך ואני עובד קשה מאוד, אבל זה עוד לא מספיק. לאט לאט אני מקווה להמשיך, והשערים שאני מבקיע זה הרבה בזכות החברים שלי שמפרגנים לי. לפני שלוש שנים התחלתי את העונה עם 3-4 שערים ונעצרתי כמעט עד סוף העונה, אז אני יודע שאני חייב להמשיך בכושר הזה ויש לי אחריות על הכתפיים".


קאניוק.
קאניוק. "לפני שלוש שנים התחלתי את העונה עם הרבה שערים ונעצרתי" (ערן לוף)


העבודה בפגרה: "המזל שלנו ששיחקנו מול בית"ר שלושה ימים אחרי באר שבע, כך שחידשנו אנרגיות ויכולנו לצאת לפגרה באנרגיות טובות. מבחינת כדורגל, נגד ב"ש שיחקנו אולי את הכדורגל הכי טוב שלנו העונה ואני לא חושב שמישהו יגיד אחרת. חטפנו שערים שלא היינו צריכים לספוג אבל נלמד מזה. זה מרתון ולא משחק גביע ונמשיך הלאה".


בינתיים, הקשר לידור כהן עבר אתמול בדיקת MRI בשרירי הבטן כדי לאבחן את מקור הכאבים מהם הוא סובל ומקשים עליו להתאמן. בפתח תקווה מקווים שהתוצאות יגיעו היום או לכל המאוחר ביום שבת. אלישע לוי תירגל מערך של שלושה בלמים כשעומר דנינו יצטרף לז'והאן מרסיאל ותומאש סיבוק במרכז ההגנה.


חביב חביבו לא התאמן ונראה כרגע שלא יהיה בסגל למשחק, כשגם עודד אלקיים סובל מפציעה ולא התאמן. גם גל שיש לא חש בטוב ונעדר מהאימון, אליהם צריך להוסיף את מנור סולומון (עורך אימוני ריצה בצידי המגרש) שלא ישחק ובפתח תקווה מגיעים למשחק בסגל חסר. בהיעדרם, לוי תרגל את הקשר הצעיר טבע בארט בעמדת המגן השמאלי כשנאור פסר הוסט לימין במקומו של אלקיים.



רומריו פירס ודידייה ברוסו יפתחו באמצע, כשיוסי בניון וגידי קאניוק (הוסט לצד) תורגלו גם הם. בחוד תורגל תאי בריבו, כשלידור כהן לא תורגל זכר לפציעתו ואם יהיה כשיר, הוא צפוי לפתוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי