בכר מעדיף לא לסכן את שהר, עדן בן בסט צפוי לפתוח במקומו

בן שהר
בן שהר | דני מרון

גיבור הניצחון על פתח תקווה סובל ממתיחה ולא ישותף נגד הפועל רעננה בשבת (20:30, ספורט3), בקבוצה מעודדים מיכולתם הגבוהה של סבע והרוש במשחקי הנבחרת. קורהוט ימשיך לקבל קרדיט, הנחיות פיקוד העורף לא השתנו

(גודל טקסט)
על רקע המתיחות הביטחונית תארח מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט3) הפועל באר שבע את הפועל רעננה באצטדיון טרנר. שלושה ימים לאחר שבית משפחת תמנו ספג פגיעה ישירה ויושביו ניצלו בנס הודות לתושייתה של אם המשפחה, מנסים בבירת הנגב לחזור לשגרה. נכון לעכשיו, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף והמשחק אמור להתקיים כמתוכנן. "למרות הסיטואציה הנפיצה, כרגע הכול בגדר שגרה", אומרים בפיקוד העורף.


נהלי ההתנהגות בזמן חירום אינם שונים בטרנר החדיש מאלה שהונהגו באצטדיון וסרמיל הרעוע. ההנחיות לקהל הן לעבור למצב שכיבה עם הישמע האזעקה ולכסות את הראש עם הידיים. בהעדר אזור בנוי שאפשר להגיע אליו מטרנר בזמן סביר של פחות מדקה, אלה הן ההנחיות ליותר מ-15 אלף הצופים שיהיו באצטדיון. מרחבים מוגנים קיימים רק באזור חדרי ההלבשה, בקומת הקרקע של הקומפלקס. השחקנים, השופטים וכל מי שמורשה להסתובב על כר הדשא, כולל צלמים ואנשי אבטחה, יופנו לממ"ד ויידרשו לשהות בו עשר דקות.


ואם לא די במצב הביטחוני הנפיץ, מסתמנת מתיחות בין ארגון האולטראסאות' לבין משטרת ישראל. הרקע להתחמממות: דרישת המשטרה שהאוהדים לא יגיעו לאצטדיון עם חולצות ועליהן הכיתוב ACAB. ארגון האוהדים "אולטרא' סאות" יצא כלפי הדרישה בפוסט זועם בפייסבוק: "כבר שנים שאנחנו מגיעים עם חולצות ושלטים כאלה, פתאום מעניין את המשטרה? פתאום עכשיו הם נעלבים? ברור שזה לקחת את החוק לידיים ולא ניתן לזה יד".




בפן המקצועי, המאמן ברק בכר נוטה לפתוח בהרכב שהביס 1:4 במחזור הקודם את מכבי פתח תקווה. החלוץ בן שהר, שכבש צמד לפני שבועיים, סובל ממתיחה קלה ובצוות הרפואי מעדיפים שלא לסכן אותו. החלק האחורי צפוי להישען על שיר צדק וחאתם עאבד אל חמיד במרכז ההגנה, כאשר מיחאי קורהוט המתקמבק ימשיך לקבל קרדיט. לואי טאהא צפוי לחזור לסגל לאחר היעדרות ממושכת. יכולתם הגבוהה של השוער אריאל הרוש והחלוץ דיא סבע, מגיבורי הניצחון של הנבחרת על אלבניה בליגת האומות, מספקת רוח גבית לקבוצה. סבע יוביל מחר את החוד הבאר שבעי, לצדו של עדן בן בסט שמיועד לחזור להרכב על חשבונו של שהר.


באישור הקבוצה ג'ון אוגו צפוי לנחות הערב באיחור של יממה, ולמרות שלא שותף באימון המסכם הוא יעמוד מחר לרשות הצוות המקצועי. אוגו ביקש להאריך את שהייתו בניגריה לצד בני משפחתו ונענה בחיוב.


שהר. הצוות הרפואי מעדיף לא לסכנו (דני מרון)
שהר. הצוות הרפואי מעדיף לא לסכנו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי