איביץ' לא מתכנן רוטציה רחבה לקראת "משחק העונה" נגד חדרה

איביץ'
איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב הבהיר כי אין עומס בקבוצה וכל החלטה היא מקצועית, יום לפני הקרב על ראשות הטבלה (שבת 17:00, ישיר בספורט4) מול אצטדיון מלא. דסה לא התלונן על עייפות, אך אם ירד לספסל קנדיל יערוך בכורה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (שבת 17:00, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בנתניה את הפועל חדרה. שעת המשחק שהתקבלה בברכה אצל רוב אוהדי הקבוצה בשל ההגעה הנוחה ללא פקקי תנועה למשחק, אם כי כ–250 אוהדים שומרי שבת ויתרו על הכרטיס למשחק והמועדון הודיע כי יפצה אותם ב–40 שקלים. כל הכרטיסים למשחק אזלו ולראשונה העונה האצטדיון בנתניה יהיה מלא.

בנושא המקצועי, בקבוצה מתכוננים בשיא המוטיבציה למשחק נגד העולה החדשה שמובילה את הטבלה ללא הפסד. המאמן ולאדן איביץ' אמר אתמול כי הפועל חדרה היא היום הקבוצה הטובה בליגת העל, קבוצה שיש לה תוכנית משחק עד לשריקת הסיום והשערים שכבשה בעיקר בשלהי המשחק מוכיחים כי מדובר בקבוצה המאמינה בכוחה וביכולת שחקניה להכריע משחקים. על פי האימונים בימים האחרונים אין לצוות המקצועי כוונה לבצע רוטציה מיוחדת בשל משחקי הנבחרת הלאומית האחרונים. המאמן הסרבי הבהיר כי בשל סדר משחקים ללא אירופה אין עומס בקבוצה וכל החלטה בהרכב הפותח היא מקצועית בלבד.

אלי דסה, שרן ייני ודור פרץ, ששיחקו בשני משחקי הנבחרת נגד סקוטלנד ואלבניה, קיימו אימונים מלאים ולא התלוננו על עומס ורצון למנוחה. אם איביץ' יחליט לאפשר מנוחה לדסה, אמור מאור קנדיל לרשום הופעת בכורה בליגת העל אצל הצהובים.

איביץ'. ההחלטה אם לאפשר מנוחה לשחקני הנבחרת תלויה בו (דני מרון)
איביץ'. ההחלטה אם לאפשר מנוחה לשחקני הנבחרת תלויה בו (דני מרון)

איתן טיבי, שנפצע בנבחרת הלאומית בשריר הירך, לא יהיה מחר בסגל ומי שמתוכנן להחליפו בסגל הוא שחר פיבן. אתמול ערך אופיר דוידזאדה אימון מלא והצוות המקצועי יחליט לקראת המשחק אם להכליל אותו בסגל הרחב.

המאמן מתלבט בהרכב הראשון בין איל גולסה לדור מיכה ובין צ'יקו אופואדו לאלירן עטר. שחקן בקבוצה סיפר כי הם נערכים למערך מעובה של הפועל חדרה שתנסה לצאת קדימה ולהבקיע בהתקפות מעבר מהירות, משחק שמצריך המון סבלנות בהנעת הכדור.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ג'איר אמדור, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי