דריכות בסכנין: "ניצחון אחד לא מספיק, רוצים המשכיות"

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | ערן לוף

בקבוצה מהמגזר רוצים לרשום ניצחון ליגה שני העונה מחר מול מכבי פתח תקווה: "אם נפסיד, הניצחון על הפועל חיפה ישכח במהרה". חאטב ימשיך כמגן שמאלי, זגורי שוב לא הורשה להתאמן ולא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

בני סכנין תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקווה. במחזור שעבר לפני פגרת הנבחרות, חגגה הקבוצה את ניצחונה הראשון העונה בליגה עם ה-0:3 על הפועל חיפה ובמועדון רוצים לראות המשכיות גם מול המלאבס: "ניצחון אחד לא מספיק לנו ואנחנו רוצים המשכיות. אם נפסיד, אז המשחק מול חיפה יישכח במהרה" אמרו בהנהלת הקבוצה. גם המאמן בני בן זקן ערך מספר שיחות וביקש משחקניו להגיע דרוכים למשחק ולהיזהר מהחלק ההתקפי של פתח תקווה.

מבחינה מקצועית, נראה כי לא צפויים שינויים רבים בהרכב כאשר עוביידה חטאב ימשיך לקבל קרדיט כמגן שמאלי ובחוד ימשיכו השלישייה המצוינת של הקבוצה, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר. השינוי היחיד והמשמעותי עשוי להיות בקישור כאשר ישראל זגורי שוב ייראה את המשחק מהיציע ומהראן ראדי יחזור להרכב הראשון. כפי שפרסמנו אתמול, זגורי שוב לא הורשה להתאמן על ידי ההנהלה וזאת מכיוון שלא הסכים לקצץ בשכרו: "העניין של זגורי וההנהלה ייפתר בימים הקרובים ואז נדע מה מעמדו" אמרו בקבוצה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, סארי פלאח, עוביידה חטאב, אייהב גנאיים, קלאודימיר פריירה, מהראן ראדי (גאבר עטאא), פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.


זגורי. מחלוקת עם ההנהלה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי