מאבוקה: "הרצון הוא לא רק להסתפק ביכולת, אלא גם בתוצאות"

ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה | ערן לוף

מכבי חיפה מבינה את חשיבות הניצחון ביום שני נגד מכבי נתניה. סיידובה סומא צפוי לקבל דקות משחק וסינטיהו סלליך עשוי לחזור להרכב. ג'ורג' מנדג'ק חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי ששב מנבחרת קמרון

(גודל טקסט)
מכבי חיפה חזרה היום (שבת) לאימוניה לאחר יום חופש והקבוצה שבה לראשונה להתאמן בהרכב מלא אחרי שהקשר ג'ורג' מנדג'ק חזר ממשחקי נבחרת קמרון. בחיפה אפשרו לקשר שהפך לאחד השחקנים החשובים בסגל של חיפה לנוח יום נוסף וכעת ימשיך בהכנות למשחק מול מכבי נתניה ביום שני (21:00).


בשבועות האחרונים דיברו בחיפה על יכולת טובה אך התוצאות היו מאכזבות וכעת מבינים במועדון ששום דבר אחר פרט לניצחון לא יעזור הן בקרב האוהדים והן בקרב הצוות הניהולי. מגן הקבוצה, ארנסט מאבוקה אמר לקראת המשחק באתר הרשמי: "אחרי התוצאות האחרונות שהיו מאכזבות המשחק מול נתניה הפך לחשוב מאוד עבורנו. אנחנו צריכים את הקהל שלנו והדחיפה שלהם חשובה לנו. הרצון שלנו הוא לא רק להסתפק ביכולת טובה, אלא גם בתוצאות טובות יותר. אנחנו משחקים טוב, יוצרים לא מעט מצבים אך למרבה הצער לא מצליחים לנצל אותם. זה מאכזב בטח לאור העובדה שאנחנו קבוצה חזקה יותר מהעונה שעברה. אנחנו מחוברים יותר ומשחקים כדורגל התקפי, כרגע התוצאות מאכזבות. אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לשנות את המצב".


המאמן פרד רוטן עדיין לא תרגל את ההרכב וכפי שעושה זאת מתחילת העונה ההולנדי צפוי לתרגל את ה-11 באימון המסכם. כפי שפרסמנו אתמול, הקפטן רמי גרשון לא צפוי להיות בסגל כי טרם חזר לכושר משחק ואילו סיידובה סומא צפוי לקבל דקות משחק רבות. גם סינטיהו סלליך נמצא בתמונת ההרכב למשחק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי