שני אוהדי הפועל באר שבע יובאו בפני בית משפט השלום

לואי טאהא, בן ביטון, אריאל הרוש
לואי טאהא, בן ביטון, אריאל הרוש | לירון מולדובן

המשטרה הודיעה הבוקר על הצד אחרי מעצרם של האוהדים אתמול . טאהא אחרי ה-0:2 על הפועל רעננה: "אני וחאתם בלמים לגיטימיים עבור הנבחרת". במועדון מוטרדים מהעימות של האוהדים עם המשטרה. צפו בתקציר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
דומה שהקלפים מתחילים להסתדר בחפיסה של ברק בכר. ניצחון שני רצוף, זינוק של כמה שלבים בטבלה, והאלופה יכולה להשקיף לעבר הפסגה בעין בלתי מזוינת. יש לבאר שבע כמה אסים, וג'וקר עם בייבי פייס. מאור מליקסון סתם הרבה פיות עם הופעה מרשימה שכללה בישול מהסרטים, מסירות עם "עין עקומה" ובעיטות ראבונה. דיא סבע כבר לא צריך לחלום בלילה על ערן לוי. מליקסון מאתר אותו בעיניים עצומות, או "עקומות", והחיבור ביניהם כבר נותן את אותותיו. אוהד מקומי שלא הצליח להתאפק חדר בסיום לתחומי המגרש וחיבק את סבע בעודו עורך אימון אישי לבנו הפעוט. המאבטחים לכדו את האוהד וסילקו אותו מהמקום.


במועדון מוטרדים מהאירועים החמורים שהתרחשו במחצית המשחק, כאשר מספר אוהדים התעמתו עם המשטרה. שישה מבין המתפרעים נעצרו ובעת שנלקחו אל מחוץ לאצטדיון ליוו חבריהם את ההתרחשויות בקריאות גנאי כלפי השוטרים. העימות מבטא את המתיחות שנוצרה בין הצדדים על רקע דרישת חברי ארגון האולטראסאות' ללבוש חולצות ועליהן הכיתוב ACAB, שיש בו מסר בוטה ומעליב כלפי אנשי החוק. בקרב חברי הארגון הבאר שבעי טוענים שהכיתוב אינו חריג בהתחשב בעובדה שהוא מופיע על חולצותיהם של חברי האולטראס במקומות אחרים בעולם.



הבוקר יובאו שניים מהחשודים שנעצרו, תושבי העיר בני 23 ו-25, לבית משפט השלום בבאר שבע בחשד לתקיפת שוטר והפרעת שוטר במילוי תפקידו, מעשה מגונה, תקיפה במקום בו מתקיים אירוע ספורט והתנהגות פרועה תוך שכרות במקום ציבורי. מהמשטרה נמסר: "לא נאפשר כל גילוי אלימות בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, קריאות גזעניות או פגיעה ברכוש והתנהגות שיש בה משום מאפיינים של הפרת הסדר הציבורי והעלבת עובד ציבור. משטרת ישראל תנקוט אפס סובלנות כלפי המעורבים באירועים אלו".



אוהדי ב"ש. שישה עצורים (מאיר אבן חיים)



בחזרה למשחק, בדומה לשלוש השנים הקודמות מסתמן שהמירוץ שוב יהיה דו ראשי, כאשר פער שבע הנקודות ממכבי תל אביב נתפס בעיניים הדרומיות כמחיק ובר השגה, למרות שבצוות המקצועי מעדיפים לדבר על מזג האוויר ולא להתייחס לשמה המפורש של זו שהם חידשו את המרדף בעקבותיה. "אני לא מתעסק בקבוצות אחרות ולא בפער", אמר המאמן ברק בכר לאחר הניצחון (0:2) מול רעננה. "התחלנו את העונה לא טוב ועלינו לתקן את זה, כדי שהדברים יהיו תלויים בנו".


באופן נדיר נפקד מקומו של ג'ון אוגו מכר הדשא, וזאת כתוצאה מחזרתו המאוחרת מהשתתפותו במסע המשחקים של נבחרת ניגריה במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. "הייתה לאוגו בעיה עם הוויזה, זו הייתה תקלה. דברים כאלה יכולים לקרות", גילה בכר. מכאן שהאיחור לא היה באשמת השחקן, כפי שהדברים הצטיירו בדיווחים שונים. ממקום מושבו על הספסל צפה אוגו במחליפו, ז'וליאן סטו, כשהוא מציג יכולת חלשה, ובסיום ניגש אליו וטפח על שכמו באקט של קולגיאליות. לפני שירד לחדר ההלבשה העביר אוגו את חולצתו לטל איילה, קשרה של רעננה, שאסף אותה לחיקו כמוצא שלל רב. "זו ההחלטה שקיבלתי, והיא הייתה מקצועית", הסביר בכר את הסיבה להצבתו של הרכש הצרפתי המאכזב בהרכב.



הרצון שלא לסכן את בן שהר, שסובל מהתכווצויות, השאיר אותו מחוץ לסגל. נייג'ל האסלביינק מככב בקליפ משעשע שהפיק המועדון, עם קריצה לאחד המערכונים של שלישיית "מה קשור". בקשר למציאת הרשת הוא עדיין סובל מבצורת. את שערו האחרון כבש הרכש ההולנדי במחזור השני, מול…הפועל באר שבע בעת ששיחק עדיין בקריית שמונה.





בחלק האחורי חזרה באר שבע לתקופת "חומה ומגדל". שיר צדק הודיע שהוא חולה, ואת מקומו תפס לואי טאהא שחידש את פעילותו בתום היעדרות ממושכת. חסרונו של צדק לא הורגש כי טאהא שיחק היטב, ואחר-כך לא הסתיר את שביעות רצונו מהתיאום המוצלח בפיקוד העורף. המפגש המחודש עם שותפו בעונת האליפות האחרונה מאוד שימח אותו: "אני וחאתם מתואמים, שנינו חזקים ומהירים, ראינו את זה עוד בעונה שעברה. אני לא רוצה לחלק מחמאות לשנינו, אבל עם עובדות לא מתווכחים. שנינו בלמים לגיטימיים, גם עבור הנבחרת, אבל צריך לשמור על צניעות". עוד אמר: "ברוך השם, השלמתי 90 דקות וגם אחרי שסבלתי מהתכווצות עדכנתי את ברק שאני יכול להמשיך לסחוב". בהתייחסו להתקדמותה של קבוצתו במדדי היכולת והדירוג בטבלה, הוסיף לואי: "התחלנו לא טוב את העונה, עכשיו אנחנו מתחברים ומפה נצטרך להמשיך בקו עליה במשחקים הבאים".


שלושת ילדי משפחת תמנו, שביתם נהרס מפגיעת טיל גראד וחייהם ניצלו הודות לתושיית אימם, מירי תמנו, היו אמש אורחי המועדון. לקול תשואות הקהל הגישו הילדים הנרגשים את כדור המשחק לשופט ולחצו את ידי השחקנים.



טאהא חוגג בסיום עם חבריו. מרוצה מהשת"פ עם אלחמיד (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי