קלינגר: "פלקושצ'נקו חייב לסגל לעצמו אורח חיים יותר מקצועני"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה התראיין ב-103FM והתייחס למצב הקשר: "לפני שלושה שבועות הוא זומן לנבחרת והיום הוא על הספסל שלנו". על השינויים הרבים בסגל בקיץ: "קשה למצוא תחליפים לתורג'מן ולבן בסט"

(גודל טקסט)

אתמול (שבת) בעקבות התיקו 1:1 מול קריית שמונה, הפועל חיפה רשמה משחק שישי ללא ניצחון מאז המחזור הראשון בליגה, בו הקבוצה הביסה 0:5 את מכבי נתניה. הערב מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על הנסיגה מאז הניצחון בתחילת העונה, על הקושי למצוא תחליפים הולמים לעדן בן בסט ואלון תורג'מן ועל הירידה ביכולת של מקסים פלקושצ'נקו.

מאמן הפועל על העונה שעברה: "מאוד נהנתני וזה נדיר במקצוע הזה, היו גם בעונה שעברה נפילות כאלה ואחרות, אבל הייתה אנרגיה טובה. העונה הגיעו הרבה שחקנים ויש היום המון שחקנים טובים לכן אני מאוד אופטימי. אני מסתכל על כל הליגה ואני לא רוצה לומר 'צרת עניים נחמת טיפשים', אבל אני יכול להיות מעודד שהליגה מאוד ארוכה ואם נעלה על הגל הנכון נוכל לעלות למעלה".

הגיעו תחליפים לא הולמים לסגל: "אני חצי מסכים, אני לא חושב שמדובר בשחקנים בינוניים, אלא מדובר בשחקנים שעדיין לא פרצו. מה שאני כן יכול לומר שלמצוא תחליפים לאלון תורג'מן ולעדן בן בסט עם התקציב שלנו זה דבר בלתי אפשרי, אף אחד לא ישלם על תחליפים הולמים כאלה. וייקח לנו זמן להתחבר עם השחקנים האלו, יש תקופות שלו תמיד מוצאים את הנוסחה הנכונה".


"בלתי אפשרי למצוא תחליף לעדן בן בסט" (ערן לוף)

יכול להיות ש-0:5 במחזור הפתיחה הזיק: "גם ה-0:5 וגם ההפסד שלנו לחדרה היו צריכים להסתיים ב-0:2 לטובתנו, בשני המשחקים היו אותו מספר מצבים ולא תמיד התוצאה משקפת את היכולת, אתם איך זה הכל נע סביב הביטחון ואם כל זה מתחבר לא טוב אז פה למעשה ההבדל בין אנשים שלא יודעים וכן יודעים לצאת ממשבר".

על הירידה ביכולת של מקסים פלקושצ'נקו: "אם היית שואל את השאלה הזאת לפני שלושה שבועות הייתי אומר לך שהוא הגיע לפסגת הקריירה שלו, הוא זומן לנבחרת והיה בשיאו, אבל הוא חייב לסגל לעצמו אורח חיים יותר מקצועני ולדעת לשמור על יציבות. מקסים יודע שאני אוהב אותו אבל הוא צריך לקחת את עצמו בידיים אחרת הוא ימשיך למצוא את עצמו בספסל של הפועל חיפה ואפילו בספסל של הנבחרת הצעירה".


"מקסים פלקושצ'נקו חייב לשמור על יציבות" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי