אכזבה בסכנין: "החלוצים שלנו חייבים לנצל את המצבים"

פיראס מוגרבי עם תומאש סיבוק
פיראס מוגרבי עם תומאש סיבוק | עדי אבישי

במועדון מרוצים מהיכולת אבל לא אוהבים את העובדה שדווקא החלק ההתקפי היה חלש. זגורי ייפגש שוב עם ההנהלה לאחר ששותף בדקות הסיום, אפקביו עשוי לצאת בהשאלה בינואר

(גודל טקסט)

אכזבה בבני סכנין לאחר ה-0:0 נגד מכבי פתח תקווה. הקבוצה של בני בן זקן הייתה טובה יותר ברוב דקות המשחק ולצערה דווקא החלק ההתקפי היה ביום חלש יותר. גם פיראס מוגרבי, גם שלומי אזולאי וגם מוחמד גאדיר הגיעו למספר מצבים שאף אחד מהם לא הסתיים בשער.

"החלוצים שלנו חייבים לנצל את המצבים שלהם. יש לנו שלישייה התקפית מהטובות בארץ ודווקא היא זאת שלא עושה את הפעולות הנכונות", אמרו במועדון. מאידך, בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מהיכולת והמאמן בני בן זקן אמר: "קיבלנו הרבה הזדמנויות שהיינו צריכים לנצל. העזנו כל המשחק ולא שיחקנו בשום שלב על תיקו אלא ניסינו לנצח ואם היינו כובשים אז היו מדברים אחרת. יש לנו הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. הליגה מאוד צפופה ואנחנו צריכים לקחת יותר נקודות".

מי ששותף ברגע האחרון היה הקשר ישראל זגורי, שטרם פתר את העימות מול ההנהלה שדורשת מהשחקן לקצץ בשכרו. בשלב זה אין הסכמה והקשר אף לא הורשה להתאמן מספר אימונים בשבוע שעבר עם הקבוצה, אבל לקראת המשחק איפשר יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס לשחקן להיות חלק מהסגל וזגורי אף נכנס כמחליף. בימים הקרובים שוב ייפגשו הצדדים בכדי להגיע להסדר. מי שנדחק משמעותית אל מחוץ לסגל הוא החלוץ ג'ורג' אקפביו, שהיה משחקני הרכש הראשונים של בן זקן. במועדון קיימת אכזבה מהשחקן שלא מן הנמנע שיושאל כבר בחודש ינואר.

מוגרבי.
מוגרבי. "יש לנו שלישייה התקפית מהטובות בליגה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי