בנתניה מאושרים: "היינו בלי ביטחון, אבל עכשיו יהיה לנו קצת אוויר"

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ערן לוף

היהלומים מתרגלים למערך החדש ומרוצים מהקרבה מול מכבי חיפה: "עמדנו מדהים טקטית. זה היה ניצחון של לב". מחמאות לוורגוץ ולתירם: "להויבך יהיה קשה לחזור להרכב". ברדה: "התקופה האחרונה מסמלת את השקט למאמנים"

(גודל טקסט)

כמה אוויר השתחרר אמש (שני) במכבי נתניה לאחר הניצחון 0:2 באצטדיון סמי עופר על מכבי חיפה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הגיעה למשחק מאיזור התחתית ויצאה עם כל שלוש הנקודות בתחילתו של שבוע קשה שיכלול גם מפגש בשבת עם הפועל ב"ש.

זה לא היה משחק גדול של נתניה. היהלומים הציגו דווקא משחק מבוקר שלא מאפיין אותם וחיכו להעביר את ההכרעה במשחק לשליש האחרון שלו, עד שנכנס המחליף מוטי ברשצקי ועם בישול ושער הוכיח מדוע צורף מהפועל ת"א. "זה לא היה משחק עם הרבה כדורגל שלנו, אבל זה היה ניצחון של הרבה לב", אמרו שחקנים בקבוצה. "לא היה פה משחק גדול, אבל כן היה משחק חכם. באנו ונתנו להם פייט גדול על המגרש. אמנם באנו בלי ביטחון אחרי פתיחת העונה, אבל עכשיו נוכל לשחק טוב יותר כי יהיה לנו קצת אוויר".

נתניה הציגה למעשה מערך חדש, 4-4-2 וזנחה את שיטת היהלום שאפיינה אותה, כשבמערך החדש כל שחקני הקישור מתופקדים בקו אחד ועיקר שביעות הרצון נבעה מהעמידה במגרש: "סוף סוף עמדנו טקטי במגרש" אמרו בקבוצה, שרצה יותר משמונה קילומטרים במשחק הזה יותר מהיריבה.


ברשצקי עלה מהספסל והכריע את המפגש (ערן לוף)

בקבוצה שמחו מאוד מהניצחון, אך השתדלו שלא להסתנוור ממנו יותר מדי. "חגיגות? יש לנו בשבת את הפועל ב"ש על הראש" אמר אחד השחקנים בהומור. "חייבים המשכיות. השנה יש בלאגן בטבלה, עשינו ניצחון אחד ומקבוצה שהייתה בתחתית, עכשיו אנחנו רק שתי נקודות מהפלייאוף העליון", הוסיף.

גם אחד משני המאמנים, שי ברדה, התייחס לצפיפות בטבלה: "קודם נמצא איזון ואז אפשר יהיה לכוון מטרות. אי אפשר שבוע אחד לשאול על תחתית ושבוע אחרי על פלייאוף עליון" .

ברנקו ורגוץ' חזר אמש להרכב הפותח מפציעתו והוכיח שוב כמה הוא חשוב למערך הנתנייתי. "כולם ראו איך ברנקו משפר את הקבוצה" אמרו במועדון, שם רשמו סוף סוף משחק ליגה ראשון העונה ללא ספיגה. גם דודי תירם שכבש את שערו השלישי העונה והמשיך את פתיחת העונה המוצלחת שלו זכה למחמאות: "זה מצחיק שדודי במקום השני בטבלת מלך השערים בליגה. יהיה קשה מאוד עכשיו לטים הויבך לחזור להרכב".


תירם. שער שלישי העונה ומשחק חוץ ללא ספיגה (ערן לוף)

"לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו ולא שיחקנו טוב, אבל הצלחנו להבקיע שני שערים וזה הדבר החשוב" הוסיף ברדה. "לפעמים צריך לוותר על הדרך והשיטה ולהביא נקודות. אני חושב שכל התקופה האחרונה מסמלת את המועדון שמוכיח שאפשר גם אחרת: לתת שקט למאמנים, להתכונן בצורה שונה, לשלם לא מעט כסף על מחנה אימונים. אני לא יודע אם בגלל זה ניצחנו, אבל זה בטח תרם לגיבוש השחקנים. הניצחון הזה מעבר לזה שהוא של השחקנים והמאמנים, הוא של המועדון וההנהלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי