פיראס מורגבי נפצע באימון ובספק לקריית שמונה

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | אודי ציטיאט

חלוץ סכנין ערך אימון קל וכשירותו תתברר באימון המסכם. גם גאדיר סוחב פציעה, אבל צפוי לשחק. הפגישה בין זגורי ואבו יונס תידחה לשבוע הבא

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל קריית שמונה (שבת, 18:00, ספורט4) ובמועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות לעיני הקהל הביתי.


החלוץ, פיראס מוגרבי, נפצע אתמול באימון בברכו והיום ערך אימון קל. מוגרבי נמצא בספק למשחק בשבת וכשירותו תתברר רק לאחר האימון המסכם. מי שפצוע אבל ייקח חלק במשחק הוא מוחמד גאדיר. בסכנין סיפרו כי גאדיר סוחב פציעה כבר זמן רב אך עושה מאמצים מדי שבוע להגיע כשיר ונמצא בכושר מצוין.


"למרות הסגל הרחב אין לנו לוקסוס גדול לאבד שחקנים כמו מוגרבי וגאדיר. אנחנו מקווים שהשניים יהיו כשירים אבל גם אם לא  אז נקווה ששחקנים אחרים יעשו את העבודה" אמרו בסכנין.



מוחמד גאדיר. סובל מפציעה, אבל יהיה כשיר למשחק (אודי ציטיאט)


מי שממשיך להתאמן כהרגלו בקבוצה וצפוי להיות בסגל ואולי אף בהרכב הוא הקשר ישראל זגורי. כזכור בשבועות האחרונים מתנהלים שיחות בין זגורי ליו"ר סכנין מוחמד אבו יונס כאשר האחרון ביקש מהקשר לקצץ ב-30 אחוזים משכרו אך זגורי סירב. השבוע הייתה אמורה להתקיים פגישה בין הצדדים אך זה טרם קרה וההערכה שזה יקרה כבר לאחר המשחק בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי