מנור סולומון ולידור כהן יהיו בסגל מכבי פ"ת מול רעננה

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

הקשר הצעיר שלא שיחק במשך שלושה שבועות עשוי לקבל דקות במשחק החוץ באצטדיון ר"ג (שבת, 18:00) וכמו כן גם החלוץ שלא כשיר לחלוטין יעמוד לרשותו של אלישע לוי. אצל קבוצתו של קורצקי, בנימין ייעדר בשל מות אביו

(גודל טקסט)

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, מכבי פתח תקווה תתארח מחר (שבת, 18:00) באצטדיון רמת גן אצל הפועל רעננה, כשהיא תגיע בסגל חסר ללא חביב חביבו, ועודד אלקיים הפציעות.

הבוקר, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי והבלם עומר דנינו. "מצפה לנו משחק קשה, רעננה היא קבוצה פיזית ומאומנת שעושה חיים קשים. אנחנו צריכים להיערך בהתאם" אמר המאמן לוי.

על מצב הקבוצה: "לא ניצחנו כבר כמה משחקים, אבל גם לא הפסדנו חוץ מהפסד אחד. אם אנחנו מסתכלים אחורה, מבחינת צבירת הנקודות אנחנו בסדר אבל תמיד שואפים ליותר. בתחילת העונה שיחקנו כדורגל יותר פה, אבל אנחנו תמיד ראליים והגיוניים ועושים התאמות. זה לא סוד שיש לנו נעדרים בחלק ההתקפי, צריך לשנות סגנון, לפעמים עם שלושה בלמים, ואנחנו לא מתביישים לעשות את זה כדי לקחת נקודות. ברגע שכל הכוח שלנו יחזור, אנחנו גם ניקח נקודות ונשחק יותר פה. התאמות צריך תמיד לעשות".


ז'והאן מרסיאל. איבד את הביטחון (אודי ציטיאט)


על הבלם ז'והאן מרסיאל שנמצא בתקופה פחות טובה
: "זה שהוא זר לא אומר שהוא לא יכול לאבד בטחון. יש שחקנים ברמות הגבוהות ביותר שמאבדים ביטחון גם בקבוצות שבמומנטום פחות טוב. אני יכול להחליף פה ושם שחקנים במטרה לעבור את התקופה הזאת. אנחנו קבוצה ובגלל זה אנחנו אחד בשביל השני, אני יכול להבטיח שנעבור את זה באופן אישי וקבוצתי".

הבלם עומר דנינו הוסיף: "בעונה שעברה הייתי פצוע, עברתי שתי פציעות קשות. העונה אני בריא, מרגיש טוב ואשחק מתי שיגידו לי. אני שמח שבתקופה האחרונה אני משחק יותר, רוצה גם להחזיר ולהראות שמגיע לי".

על המומנטום השלילי: "לא יודע אם יש נסיגה, יש חוסר בטחון וזה מגיע בגלל תוצאות. כשמנצחים אז כולם מרגישים הרבה יותר טוב, כשמפסידים אז יש נסיגה. ברור שהדבר הכי חשוב זה התוצאה, אבל אנחנו גם רוצים להראות שאנחנו מתקדמים".


עומר דנינו. "אני אשחק מתי שיגידו לי" (עדי אבישי)

לאחר מסיבת העיתונאים, ערכה הקבוצה את האימון המסכם ממנו עולה כי המאמן אלישע לוי יחזור לשחק עם שני בלמים במרכז ההגנה. ז'והאן מרסיאל שנמצא בתקופה לא טובה, התלונן על פציעה וייעדר כשעומר דנינו יפתח לצידו של תומאש סיבוק.

בקישור צפויים שני שינויים כשמוחמד סרסור ימלא את מקומו של דידייה ברוסו ואילו פאדי זידאן יזכה להופעת בכורה בהרכב לאחר שינוי המערך. הבשורה הגדולה מגיעה מכיוונו של מנור סולומון, שלמרות שאינו כשיר לחלוטין יהיה בסגל וישולב בהתאם למהלך המשחק. גם לידור כהן לא כשיר לחלוטין אך יהיה בסגל.


לידור כהן. עדיין לא כשיר לחלוטין אבל ייכלל בסגל (אודי ציטיאט)

קפטן הפועל רעננה, בן בנימין, לא ישחק מול מכבי פ"ת בשל מול אביו
הפועל רעננה תארח מחר באצטדיון רמת גן את מכבי פתח תקווה כשהיא מתחת לקו האדום עם שש נקודות בלבד. בחמשת משחקיה האחרונים לא הצליחה הקבוצה לנצח למרות הכנה טובה באימונים. גם השבוע קיים המאמן מנחם קורצקי הכנה מקצועית טובה ושיחות עם השחקנים כדי להחדיר בהם אמונה וביטחון לשוב למסלול הניצחונות.

בקבוצה טוענים כי המצב הנוכחי מזכיר את שתי העונות האחרונות בהן פתחה רעננה כקבוצה שמסומנת להיאבק כנגד הירידה לליגה הלאומית.
שחקן בקבוצה אמר: "הקו האדום הוא עובדה היום ולכולנו ברור כי אסור להיתקע שם. אנחנו מסוגלים לחזור כבר נגד מכבי פתח תקווה לאסוף נקודות מלאות ולהיות הקבוצה של חצי העונה שעברה".


בן בנימין ייעדר מהמשחק מול מכבי פתח תקווה (דני מרון)

כרם ארשיד הוסיף: "חובה לצאת מהמשחק נגד מכבי פתח תקווה עם שלוש נקודות. המאמן מנחם קורצקי הכין אותנו היטב ונבוא למשחק כדי לנצח".
הקפטן בן בנימין לא ישחק מחר בשל אבל על מות אביו ומי שעשוי להחליף אותו הוא שניר שוקר.

הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, מוחמד סרסור, גידי קאניוק, פאדי זידאן, יוסי בניון, תאי בריבו.

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נימני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, שניר שוקר, מירקו אורמוש, נימניה ניקוליץ', כרם ארשיד, אריאל נגוואקם מרטין אלאניס), קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי