"הפועל ת"א מאומנת ברמות הגבוהות, צריכים להבקיע"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

הפועל ת"א תסיים את הכנותיה למפגש מול מכבי חיפה (שני, 21:00), קובי רפואה אישר שהקפטן עומר דמארי לא יפתח והבהיר: "אין תירוצים, עושים הכל כדי שהכדור ייכנס והמעמד שלי לא משנה". קאיו ומוליץ' יפתחו?

(גודל טקסט)

הדריכות במכבי חיפה רבה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב (שני, 21:00 באצטדיון "המושבה"), אבל גם האדומים לא יכולים להקל ראש במשחק. לאחר חמש תוצאות תיקו רצופות, ארבעת המשחקים האחרונים הסתיימו ב-0:0, קובי רפואה ושחקניו ינסו לשוב למסלול הניצחונות על חשבון הירוקים ולטפס מהחלק התחתון עד לחבורת הפלייאוף העליון.

היום המאמן קובי רפואה ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ובמהלכה התייחס לכשירותו של החלוץ והקפטן עומר דמארי, שלא מתאמן בימים האחרונים עקב כאבים בברך ומסתמן כי הוא יפתח על הספסל, אולם בכל מקרה לא יהיה בהרכב. על כן נראה כי פייסל מוליץ' יזכה לחולצת ההרכב. מי שייעדר בוודאות הוא חלוץ אחר, רועי זיקרי המורחק וכן הבלם אדי גוטליב המחלים מהליך ארתרוסקופיה בברכו. נראה גם שקאיו, הברזילאי שהגיע ממכבי חיפה, יפתח לראשונה מול האקסית ובמרכז ההגנה ימשיך רז שלמה לצד אוראל דגני.

במסיבת העיתונאים אמר רפואה: "לא הבקענו שער ארבעה משחקים וכל השאלות במקום ותשובות יהיו תירוצים. אנחנו עושים הכל כדי להבקיע שערים ומקווה שזה יבוא לידי ביטוי מחר. בכדורגל צריך להאמין בשחקנים ואני מאמין בהם. זו לא חכמה להוציא שחקן אחרי משחק כזה או אחר, זה לא אני – התפקיד שלי לחזק ולתת ביטחון לשחקני ההתקפה וזה מה שאני עושה. אי אפשר להתווכח עם התוצאות, הקבוצה צריכה לחזור ולהבקיע".


"הקבוצה צריכה לחזור ולהבקיע, עם התוצאות אי אפשר להתווכח" (דני מרון)


על צפיפות הליגה
: "כל קבוצה שמנצחת עפה ארבעה-חמישה מקומות בטבלה ואם בעזרת השם ננצח ופתאום נהיה מקום שלישי או רביעי אז יגידו שאנחנו קבוצת צמרת. הליגה שוויונית והכי חשוב זה לנצח כדי לתת ביטחון לשחקנים ושהם יביאו את היכולת שלהם לידי ביטוי, כי הם שחקנים טובים".

אם המעמד המעורער של הצוות במכבי חיפה משפיע: "זה מועדון גדול ולא אתעסק בבעיות שלהם, אלא בהפועל תל אביב. נפגוש קבוצה מצוינת עם שחקנים מצוינים. זה משחק בין שני מועדונים גדולים שלא נמצאים בתקופה טובה. לא נותנים לדברים האלה להפריע לנו".

כשירותו של עומר דמארי: "נחכה לאימון המסכם היום ונחליט לאחריו. אם הוא יגיד לי שהוא לא בריא, אז הוא יעלה לשחק? אם הוא יגיד לי שהוא כשיר, אאמין לו. הוא גם יכול לומר שהוא כשיר ולא אקבל את זה. נחליט אחרי האימון, בכל מקרה הוא לא יפתח".


עומר דמארי. בכל מקרה לא יזכה לפתוח מול מכבי חיפה (עדי אבישי)

על מעמדו: "כל משפט שאגיד יהפוך לכותרת ואנשים רואים את זה בצורה שלילית. אני מתעסק בהפועל תל אביב, קבוצה שתבוא צנועה וזה מה שחשוב. המעמד שלי לא משנה. אני לא חי מתירוצים ואני יכול להגיד מה לא בסדר, אבל תפקידנו לשפר את הדברים. אני עונה מהלב תשובות אמיתיות. בכדורגל מה שקובע זה כדור ברשת וזה מה שאנחנו מנסים לעשות. אלו לא תירוצים, אנחנו עושים את הכל בשביל שהכדור ייכנס לשער. זו קבוצה שמנוהלת נכון, ממושמעת ומשחקת כדורגל. הפועל תל אביב נראית כמו קבוצה ומאומנת ברמות הגבוהות. אני אולי נראה עצבני, אבל מה שהכי חשוב זה השחקנים והם מתאמנים ב-200 אחוז וברמה גבוהה".

לאחר מכן שוחח עם התקשורת גם השוער רובי לבקוביץ': "כמובן שבינינו אנחנו מדברים ולא מרוצים מהתוצאות, אבל יש לנו דרך וכולם רואים את זה. גם הקהל מבין את זה ורואה קבוצה דומיננטית כשהוא מגיע למשחקים, אחת שיודעת להגיב. ברור שהיינו במקום אחר אם היינו מצליחים יותר, אבל בין השחקנים אנחנו מאוד מרוצים מהדרך עד עכשיו, למעט התוצאות".

על הנתון לפיו הם הקבוצה הכי משעממת באירופה "אני יכול לומר שאני לא יודע על מה מדברים ולא קראתי כתבה כזו אם הייתה. בחדר ההלבשה לא דיברנו על זה. אנחנו משחקים טוב, אנחנו מייצרים מצבים, מביאים קבוצות למצב של כמעט אפס מצבים – אנחנו קבוצה בריאה וחזקה. יש מקום לבקר כי לא הבקענו מספר רב של משחקים, אבל כולם רואים קבוצה שיוזמת ויודעת מה היא רוצה. גם בדרבי וגם נגד אשדוד תקפנו 90 דקות".


לבקוביץ'. לא יוותר על ההזדמנות להמשיך בהרכב (דני מרון)

העובדה שהפך לשחקן הרכב: "לא יודע אם זו הפתעה, פשוט קיבלתי צ'אנס ולקחתי אותו. יש להפועל תל אביב שחקן לכל עמדה וזה בא לידי ביטוי. חתמתי בהפועל תל אביב כדי לשחק. אתם אולי מופתעים, אבל לא תמיד ההנהלה או התקשורת יודעת. זה קרה לי קצת מאוחר, אבל מבחינתי אני זורם עם הקריירה ולא מופתע מכלום. זה טבעי מבחינתי אם אני מסתכל על רצף הדברים בקריירה שלי ומאוד נהנה מההזדמנות ולא אוותר עליה. יכולתי גם לשבת על הספסל, כך קרו הדברים ואני שמח".

אם הוא רואה את עצמו מועמד לנבחרת: "לא אדבר על זה. המטרה שלי היא להצליח עם הפועל תל אביב ואם אצליח זה יבוא באופן טבעי".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רמזי ספורי, קאיו אלבס, אחמד עאבד, פייסל מוליץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי