מילבסקי: "לא יודע אם אהיה המאמן במשחק מול סכנין"

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | דני מרון

המקדוני מודע למעמדו המעורער אחרי התבוסה הביתית 3:0 להפועל חיפה: "לא אני קובע אם אמשיך, אכין את הקבוצה בצורה אידיאלית". יובל נעים הוא המועמד העיקרי להחליפו

(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד מלקקים את הפצעים אחרי ה-0:3 הביתי שספגה אתמול הקבוצה מרגלי הפועל חיפה. בקבוצה יש כמעט תמימות דעים באשר לכך שצריך להחליף את המאמן בלגויה מילבסקי, כשהמועמד העיקרי להחליפו הוא יובל נעים, שלאחרונה פורסם דווקא כמועמד להגיע להפועל חיפה, שמינתה בסופו של דבר את שרון מימר.

ג'קי בן זקן, שהחליט בתחילת העונה למנות את מילבסקי, צפוי לבצע את המהלך בקרוב ולתת לנעים את שרביט האימון כבר במשחק החוץ הקרוב מול בני סכנין. מילבסקי חתום אומנם על חוזה ל– 3 שנים, אך אם וכאשר יעזוב, צפוי להיות מפוצה במספר חודשי משכורת.  גורם בסביבת המועדון אמר: "מילבסקי הוא אינו המאמן המתאים עבור מועדון ספורט אשדוד. רמת האימונים שלו אינה מתקדמת ואינה מוצאת חן בעייני רוב השחקנים, על אף שהם מחבבים אותו ברמה האישית. החתמתו של יובל נעים היא צו 8 דחוף, לפני שהדרך לליגה הלאומית תהייה מהירה מאוד".

אם נעים יגיע, הוא ידרוש להביא עימו את אלי לוי כעוזרו. במקרב כזה, משה אוחיון יקבל תפקיד במחלקת הנוער של המועדון. יצוין כי גם בעונה שעברה, שלושה מאמנים אימנו את הקבוצה, ראובן עטר עמיר תורג'מן ויוסי מזרחי. מילבסקי התייחס נושא: "אני לא יודע אם אהיה המאמן במשחק הבא נגד בני סכנין. אני לא יכול להשיב כי אני לא קובע, אם אמשיך, צריך להכין את הקבוצה במצב אידיאלי נגד בני סכנין, חובה להשתפר ולנצח שם. היה לנו משחק רע מול הפועל חיפה ואני לוקח אחריות על ההפסד למרות השינויים שנעשו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי