דמארי ומוליץ' לא התאמנו ולא צפויים לשחק נגד רעננה

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | דני מרון

מסתמן כי החלוצים שנפצעו נגד הפועל באר שבע יקבלו מנוחה במשחק האחרון לפני הפגרה, החלטה סופית תתקבל בהמשך השבוע. בקבוצה מאמינים ביכולת לנצח את קורצקי, הרמת גבות לגבי אי שיתופו של קאיו בשבת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שבה להתאמן היום (שלישי) לאחר יום חופשי לו זכו השחקנים אחרי ההפסד 2:1 להפועל באר שבע. שני חלוצי הקבוצה עומר דמארי ופייסל מוליץ', שספג מכה בגבו ונאלץ להתחלף לאחר 25 דקות בלבד, ייבדקו אצל הצוות הרפואי. השנים לא התאמנו ומסתמן כי יזכו למנוחה ולא ייכללו בסגל למשחק נגד הפועל רעננה, משחק שאחריו יוצאת ליגת העל לפגרה בת שלושה שבועות בשל משחקי הנבחרת הלאומית ושזרוע דשא חורף. המשחק הראשון לאחר הפגרה יהיה בחוץ נגד מכבי נתניה. אגב, מוליץ' ממשיך עם הכיסאות המוסיקליים שלו מול סוכניו ולאחרונה עזב את עידן בן אבו, הסוכן שהביא אותו להפועל תל אביב ,וחזר לדודו דהאן.

בהפועל תל אביב רואים במשחק נגד הפועל רעננה סוג של "גמר גביע המדינה". גורם בסביבת המועדון אמר: "לכולם ברור שניצחון על רעננה יעשה שקט מקצועי בקבוצה, שראשיה מאמינים כי ביכולת הנוכחית המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון. איש במתחם חודורוב אינו חושב על תסריט בו הפועל תל אביב תפסיד והמועדון ייכנס לסחרור. הבעלים מאמינים שהמאמן קובי רפואה יעשה את ההתאמות הנכונות בהרכב והמזל יאיר פניו לצבע האדום, כי הפועל רעננה היא קבוצה קשה בשנים האחרונות עבור הפועל תל אביב".

בקבוצה מופתעים מהמהלך בו הרכש הברזילאי קאיו אלבש נותר מחוץ להרכב, לאחר שהוחלף ראשון כבר לאחר המחצית הראשונה נגד מכבי חיפה. במועדון טוענים כי קאיו צריך לשפר את כושרו ויכולתו למרות שהוא מתאמן קשה ובהתלהבות.

פייסל מוליץ'. הוחלף אחרי 25 דקות (דני מרון)
פייסל מוליץ'. הוחלף אחרי 25 דקות (דני מרון)

הבלם אדי גוטליב מתאושש מההתערבות הרפואית בברכו ואמור לשוב לשחק נגד מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי