"אחרי הקופה על האסלביינק, שרצקי מנסה להרוויח על חשבוננו"

אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א | דני מרון

אוהדים רבים של מכבי תל אביב ציפו להגיע ביום ראשון למשחק בקריית שמונה (20:15, ישיר בספורטHD4), אולם מחירי הכרטיסים קפצו ורבים שוקלים להחרים. בשורות הקבוצה המארחת טוענים שהעלייה כתוצאה מעלויות אבטחה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון בקריית שמונה לפני היציאה לפגתת הנבחרות והשזרוע שתיארך כחודש, ואוהדיה זועמים על מחירי הכרטיסים למשחק (ראשון, 20:15 בספורטHD4).

לטענת האוהדים הצהובים, למרות שקהליהן של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים זכו לשלם מחיר אחיד על סך 50 שקלים בלבד מוקדם יותר העונה, הם מתבקשים לשלם 44 שקלים לכרטיס נוער/חייל'סטודנט ו-88 שקלים לכרטיס מבוגר. בשורות המארחת טוענים שהדבר נובע מעלויות אבטחה לאור הצפי לאוהדים רבים של מוליכת הטבלה.

בקרב אוהדי מכבי תל אביב ישנן חילוקי דעות: רבים קוראים להחרים את המשחק, אולם ישנה גם הטענה לפיה מדובר במשחק חוץ קשה מול קבוצה שטרם הפסידה בביתה ושמחאות בעבר הוכיחו כי כך או כך יתמלא היציע. מקורבים למכבי תל אביב טוענים כי כלל לא יופתעו אם למרות הצלחת הקבוצה והציפיות שהיציע יתמלא באלפי אוהדים, תבחר כמות גדולה להחרים את המפגש ולהישאר בביתם בשל המחיר, כשגם כך מדובר במשחק ביום ראשון בשעת ערב מאוחרת שעבור מרבית הקהל מצריך יציאה מהעבודה בשעה מוקדמת והחזרה תהיה אחרי חצות. "פעם איזי שרצקי לקח חבילה על אלרואי כהן, פעם על האסלביינק והפעם הוא מנסה עלינו", נכתב בין השאר ברשתות החברתיות על ידי אוהדים שמשוכנעים כי עליית המחירים נובעת מהצלחת הקבוצה.

הבוקר תתאמן הקבוצה בקריית שלום וייתכן כי המגן אלי דסה, שהחמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים, ינסה להגביר את קצב האימונים לאחר שאתמול ערך אימון חלקי. בכל אופן לא מן הנמנע שיזכה למנוחה פעם נוספת גם בקריית שמונה, כך שמאור קנדיל ימשיך בהרכב של ולדימיר איביץ'.



אלי דסה. עדיין בספק גדול למשחק (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי