משחק ניחוש התוצאות במחזור התשיעי: עוד לא נרשמתם?

השער של מאור בוזגלו
השער של מאור בוזגלו | ערן לוף

סיכום המחזור ה-9 במשחק הניחושים KICKER: אף אחד לא חזה את התוצאה במשחק של ליברפול (1:6), רק 12% חזו שבית"ר ירושלים תנצח 1:2 את מכבי חיפה

(גודל טקסט)

ספורט1 וחברת Striker השיקו, במחזור השמיני של עונת 2018/2019, את משחק ניחוש התוצאות KICKER. במשחק אתם מנחשים את תוצאות המשחקים במחזורי הליגות בארץ ובליגות המובילות באירופה – ומתחרים בדירוג שמתעדכן מדי שבוע מול מתחרים אחרים. אתם יכולים גם להקים ליגות פרטיות ולהתחרות מול החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת.

אז מה היה לנו במחזור התשיעי?  בניגוד למחזור הקודם, הפעם לא היו תוצאות מפתיעות: במשחק הכי קשה לניחוש הרוב (50%) נתן ניצחון לבית"ר ירושלים בחוץ נגד מכבי חיפה, אך רק 12% מהגולשים פגעו בול בתוצאה (1:2 לבית"ר ירושלים).

אף אחד לא חשב שסאותהמפטון תנצח את סיטי, אך גם אף אחד לה הצליח לנחש בול פגיעה את הניצחון המוחץ 1:6. גם את התיקו 1:1 במשחק הלוהט בין ארסנל לליברפול הצליחו לנחש רק 7%.

במפגש המרעננות של הליגה, הפועל חדרה ובני יהודה, ההתפלגות הייתה זהה: 42% מהגולשים הלכו על נצחון של חדרה, 42% הלכו עם הכתומים מתל-אביב, רק 10% ניחשו בול פגיעה.

ומה עשה המומחה שלנו, שעל תחזיותיו תוכלו להעיף מבט נוסף כאן? 2 בול פגיעה (מכבי תל-אביב, עם הכפלה ומכבי נתניה) והרבה פספוסים (5 משחקים הצליח לנחש את הקבוצה המנצחת, אך לא דייק בתוצאה) – ובקיצור, 100 נקןדות ובמקום ה-9 לאחר המחזור התשיעי. 

כמובן, לא נשכח לפרגן לזוכה המאושר שלנו, איליי עזר, שצבר 165 נקודות עם 4 ניחושים בול פגיעה, מה שהעניק לו 40 נקודות בונוס בדרך לפרס הראשון במחזור התשיעי. רוצים לדעת איפה אתם מדורגים? לרשימת הדירוג של כ-300 המדורגים הראשונים.

למי שעוד לא נרשם ולמי שרוצה רענון כיצד משחקים, הנה כמה דגשים על המשחק:

הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד: לנחש תוצאה זה קל, פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה ואז נשאר להמתין לתוצאת המשחק ולקוות לבול פגיעה.
בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא יירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-).

ניקוד בונוס: מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, לבטח יקבל בונוס מיוחד של 40 נקודות עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!

ליגות פרטיות: בליגות הפרטיות של משחק הניחושים, ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו! לכל קבוצה ישנו קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק.

כיצד מקבלים ניקוד:

בול פגיעה – 25 נקודות. ניחוש נכון של הקבוצה המנצחת ודיוק בכמות השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 4 – מכבי ת"א 2. התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 4 – מכבי ת"א 2.

די קרוב – 15 נקודות. ניחוש נכון של המנצחת ודיוק בהפרש השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר י-ם 1 – מכבי ת"א 2 והתוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 3.

תיקו-תיקו – 10 נקודות. ניחוש נכון של תוצאת תיקו, אך טעות בכמות השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 2 והתוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 1.

פספוס – 5 נקודות. ניחוש נכון את הקבוצה המנצחת בלבד. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 3 – מכבי ת"א 1 והתוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 0.

משחק מכור – מינוס 5 נקודות שום דבר לא נכון. לדוגמא, ניחשת בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 1 והתוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי