קלינגר: "לב"ש יש חולשות כמו לכל קבוצה", בוזגלו: "מתרגש"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בית"ר ירושלים מאיצה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול האלופה, המאמן והקשר שוחחו עם התקשורת: "אנחנו לא באופוריה. תכנית המשחק תהיה שונה, אנו זקוקים לשחקנים שיכולים לרוץ". איינבינדר צפוי להיות כשיר

(גודל טקסט)

עידן ניר קלינגר בבית"ר ירושלים נפתח עם מהפך מרשים ב"סמי עופר" וניצחון 1:2 על מכבי חיפה כשאת השערים כבשו שניים שהעלה מהספסל, מאור בוזגלו ואור אינברום, אבל ביום ראשון מצפה לו משוכה קשה אפילו יותר – משחק הבית הראשון שלו ב"טדי" יהיה מול אלופת שלוש השנים האחרונות, הפועל באר שבע שקיימה גם היא את מסיבת העיתונאים למשחק מוקדם יותר היום.

בפתח מסיבת העיתונאים הבוקר אמר ניר קלינגר: "זה לא משחק עונה, אלא משחק על עונה. לא הייתה אופוריה אחרי מכבי חיפה, אלא שמחה ואני עודדתי את השחקנים שישמחו כי הגיע להם. אופוריה לא הייתה, כבר למחרת דיברנו על זה שאנחנו בפיגור גדול מבחינת צבירת נקודות, במקום לא נעים בטבלה וישר קיבלנו 'בום' והבנו שאין מקום לחגיגות – להיפך. כן עלינו לקחת את הדברים הטובים והביטחון מהניצחון הסופר חשוב שהושג בזכות אופי. כל זה מלמד אותי שאנחנו יכולים להיות רגועים, אין אופוריה או שאננות אלא אנחנו יותר דרוכים".


"ניצחון סופר חשוב שהושג בזכות אופי" (ערן לוף)

על הפועל ב"ש: "זו אלופת שלוש שנים האחרונות ואנחנו מכבדים אותה מאוד ויודעים את יכולותיה, אבל אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו וגם בקהל שלנו שידחוף אותנו – הרגשנו את זה בסמי עופר וזה היה מדהים. זו גם הזדמנות להודות להם. אם ב"ש פגיעה יותר העונה? הליגה יותר קשה, כל הקבוצות אולי למעט מכבי ת"א לא יציבות, אבל זו עדיין האלופה והיא קבוצה מאומנת עם שחקנים מוכשרים ומאוד מסוכנת התקפית. יש לה חולשות כמו לכל קבוצה, אבל אנחנו מכבדים אותה ומתרכזים בעצמנו כדי להגיע בראשון נחושים ודרוכים ולהשיג את התוצאה שאנחנו ורוצים".

שינויים אפשריים בהרכב ובשיטה: "זו שאלה טובה והתשובה בעייתית כי לא אחשוף את התכניות שלי, זו תהיה תכנית שונה בתכלית ממה שהיה בחיפה. הבנתי מהר מאוד שכדי שבית"ר תצבור נקודות צריך על המגרש לכל אורך המשחק קבוצה אינטנסיבית, כזו שעם שחקנים שיכולים לרוץ ולעבוד ואם יש גם כישרון אז זה בכלל מבורך – ויש לנו כישרון – אבל אנחנו לא יכולים להישאר חשופים כך שבדקה 70 הקבוצה תהיה עייפה".

חשיבותו של אצטדיון טדי: "יש לנו קהל אדיר שתומך את השחקנים וחשוב שנהפוך את טדי למבצר, למקום שלא נעים ליריבה לשחק בו. וידוי אישי – שיחקתי בהמון מגרשים בארץ ובעולם, המגרש שהיה לי הכי לא נוח להגיע אליו כשחקן זה טדי. רוצה שהימים האלה יחזרו".

מצב הקבוצה: "זה נכון שהוא השקיע והביא שחקנים מצוינים ואני בטוח שהשאיפות האלה אמיתיות וכנות. בשלב הזה כולנו הבנו שעלינו לשרוט ולהרביץ, ביטוחיים חיוביים כמובן".

כשירותו של דן איינבינדר: "לא תמיד ההרכב הוא כפי שרוצים ויש לי הרבה דברים להסתמך עליהם מבחינה גופנית. יש לנו כמה וכמה שחקני הרכב שחסרות להם דקות משחק. דן התאמן אתמול, עובר טיפולים ואני מקווה שיהיה כשיר".


לא יחשוף את התוכנית, אבל היא תהיה שונה מאשר בחיפה (ערן לוף)

על אלי גוטמן: "שוחחנו אתמול והוא לא אמר לי כלום. אני מברך אותו על המינוי ולא אתעסק במכבי חיפה מעבר לכך. כולי בית"ר ירושלים".

עמדת המגן הימני: "קלטינס עשה את התפקיד בצורה מצוינת ובהתחשב בזה שקונטה פצוע ולא ידוע מתי הוא יחזור, הוא בהחלט פיתרון טוב. בסופו של דבר עולים 11 שחקנים עם חולצה של בית"ר ירושלים שצריכים לקחת את הקבוצה לצמרת, למקום בו היא צריכה להיות. אחרי ב"ש נצא לפגרה שמגיעה לשמחתנו".


מאור בוזגלו ישב לצדו של קלינגר וסיפר לקראת מפגש נוסף מול הפועל ב"ש
: "להבדיל מניר, לי טדי עשה רק טוב בקריירה ובטח היום כשאני חלק מבית"ר ירושלים. העוצמות של הקהל מטורפות וזה נותן לנו גב אדיר. זה משחק מיוחד בשבילי מול ב"ש וגם עבור הקבוצה יש למשחק משמעות גדולה. רוצים לצאת לפגרה בתחושה טובה. אני מתרגש, מרגיש את זה בעצמות. כולם מצפים למשחק ואין לי ספק שהאצטדיון יהיה מלא. לא מסתכל על זה שניצחון יהווה סגירת מעגל, מבחינתי חושב שהקבוצה תנצח ולא חשבתי על זה יותר מדי".


"מרגיש בעצמות את ההתרגשות" (ערן לוף)

השער מול מכבי חיפה: "עבדתי מאוד קשה בשביל הרגע הזה, אבל זו כבר היסטוריה. יש לנו משחק קשה מול קבוצה איכותית והסטטיסטיקה של בית"ר מולה בשנים האחרונות לא לזכותה, ננסה לשנות את זה".

לכמה זמן הוא כשיר: "אני מרגיש טוב וזה מה שבאמת חשוב. מבחינת הרכב או לא, אני לא יכול להתעסק בזה כי יש מאמן והוא קובע – אקבל כל החלטה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי