מנחם קורצקי: "אפשר לנצח את הפועל תל אביב"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | לירון מולדובן

מאמן הפועל רעננה נערך למפגש הקרוב מול קבוצתו לשעבר (שבת, 18:15, ישיר בספורט4), ובצוות המקצועי סימנו את זיקרי את ספורי כשחקני המפתח של היריבה. איילה סובל משברי מאמץ והוא עשוי לשוב אחרי הפגרה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מתוכננת לקרב בתחתית נגד הפועל תל אביב אצטדיון המושבה שיערך מחר (שבת, 18:15,שידור ישיר בספורט4).באחד מאימוני הפועל רעננה שאל אחד משחקני הקבוצה: "מי זוכר מתי הפועל רעננה ניצחה את הפועל תל אביב?", מתברר כי איש מהשחקנים לא ידע את התשובה מכיוון הפועל רעננה מעולם לא ניצחה את הפועל תל אביב והמשחק האחרון בין השתיים בעונת הירידה של הפועל תל אביב ללאומית הסתיים בתיקו 1:1 כשהמאמן מנחם קורצקי שימש אז בעמדת מאמן האדומים.

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי אמר: "הסיכוי במשחק נגד הפועל תל אביב לא נמוך, רואים זאת כי הליגה מאוד שוויונית. הפועל רעננה באה עם שאיפות לנצח ואני מאמין ביכולת לעשות זאת. הפועל תל אביב הוא מועדון גדול והוא נמצא תמיד בלחץ גדול שפוגע בו לפעמים. מספר הנקודות של שתי הקבוצות אינו תואם את היכולת, גם שלנו וגם של הפועל תל אביב".

המגן ירדן כהן התייחס גם הוא למשחק הקרוב: "ההפסד האחרון שלנו למכבי נתניה היה קשה ומאוד כואב, אבל מכאן אנחנו ממשיכים הלאה ומביטים קדימה. המשחק נגד הפועל תל אביב לא פשוט ואנחנו רוצים לנצח אותו".


בן בנימין עשוי לחזור להרכב של הפועל רעננה (דני מרון)

על פי התרגולים באימונים מתכוון המאמן מנחם קורצקי להחזיר להרכב את בן בנימין לאחר שהתאושש מעט ממות האב. טל איילה סובל משברי מאמץ ומסתמן כי ישוב להרכב לאחר הפגרה. בקבוצה סימנו את רמזי ספורי ורועי זיקרי כשני שחקני המפתח של הפועל תל אביב ועליהם יפקחו עין במשחק.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן (עמנואל אמבולה), בן בנימין (אור דסה), נימניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, כארם ארשיד, אריאל נגוואקם, מרטין אלאניס (קייס גאנם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי