גורם בסכנין: "אנחנו בטוחים שקוטר ישיג תוצאות טובות"

קוטר והצוות הזמני של סכנין. שומר על קשר עם המאמן המפוטר
קוטר והצוות הזמני של סכנין. שומר על קשר עם המאמן המפוטר | צילום: עדי אבישי

אצל נועלת הטבלה סומכים על המאמן הזמני של הקבוצה שעשוי להישאר בתפקיד גם עד סוף העונה: "הוא מכיר את המערכת והקבוצה ויידע לעשות את השינויים". פלאח ומוגרבי החלימו, ראדי יחזור להרכב מול אשדוד

(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה אמש (שישי) אתמול להתאמן לקראת המשחק מול מועדון ספורט אשדוד ביום שני הקרוב. אחרי פיטוריו של המאמן בני בן זקן, בסכנין מבינים כי ישנה חשיבות רבה למשחק, במיוחד לאור מאבקי התחתית והרצון לצאת לפגרה במצב רוח חיובי. בהנהלת הקבוצה הודיעו כבר ביום שני כי עוזר המאמן עודד קוטר יעמוד על הקווים מול אשדוד ולכן אפשרו שקט תעשייתי בהכנות למשחק כאשר אף אחד מחברי ההנהלה לא הגיע לאימונים במהלך השבוע ונתן לקוטר להעביר את ההוראות המקצועיות.

"אנחנו מלאי אמונה שקוטר יביא את התוצאות הרצויות. הוא מכיר את המערכת והקבוצה ויידע לעשות את השינויים" אמר גורם בסכנין. מעבר לכך, במועדון כלל לא מדברים בשלב זה על עמדת המאמן, עד אחרי המשחק ביום שני. המועמדים שהוזכרו הם יובל נעים, ראובן עטר וניסן יחזקאל אבל במועדון מדברים גם על אופציה לפיה קוטר יישאר כמאמן ראשי ואליו יצורף מאמן נוסף. בשלב זה, צירפו אנשי בני סכנין לצוות המקצועי את שחקן העבר נידאל שלעאטה.

מבחינה מקצועית, צפוי קוטר להנות מסגל מלא כאשר גם סארי פלאח ופיראס מוגרבי שהיו בספק בתחילת השבוע ערכו אימונים רגילים. בין השאר, מתכנן קוטר להחזיר להרכב את הקשר מהראן ראדי ונראה כי גם גאבר עטאא וחאלד חלאיילה יחזרו לסגל הרחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי