ההתלבטות של ברק בכר: חנן ממן או נייג'ל האסלביינק

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

מאמן הפועל באר שבע עדיין לא החליט מי מבין השניים יפתח מול בית"ר ירושלים (ראשון ב-21:00), שיפור במצבו של אריאל הרוש. האלופה תשמור על רצף המשחקים המטורף ללא הפסד מול הקבוצה מהבירה?

(גודל טקסט)

דריכות גבוהה מורגשת בהפועל באר שבע לקראת המפגש המסקרן מחר (ראשון) נגד בית"ר ירושלים. השחקנים של ברק בכר יתייצבו להתמודדות במורל גבוה, לאחר ניצחונם מול הפועל תל אביב, כשהם מודעים לכך שאסור להם לאבד נקודות.

מאור מליקסון וחבריו יבקשו לשמור על המומנטום בליגה ועל רצף משחקים מטורף ללא הפסד מול יריבתם, שלא ניצחה אותם מאז אפריל 2013. אבי ריקן כבש אז את השער היחיד במשחק שהתקיים בווסרמיל.

עבור חן עזרא, שצפוי לפתוח על הספסל, ואריק סאבו שמיועד לעלות ב-11 של ברק בכר, מדובר בדרבי פרטי. אותם דברים אמורים לגבי דודו גורש (שנמצא בספק גדול למשחק), שמואל שיימן, דן איינבינדר, וכמובן מאור בוזגלו, שירצו להוכיח לאקסית שהוויתור עליהם היה שגוי.

השוער אריאל הרוש, שלא התאמן ביום שישי בגלל הצטננות, דיווח על שיפור במצבו והוא אמור להתייצב מחר בין הקורות. בכר יחליט סמוך לפתיחת המשחק האם לפתוח שוב עם חנן ממן או להמר על נייג'ל האסלביינק שסופסל במחזור הקודם והציג יכולת טובה בדקות שבהן שותף במחצית השנייה.


צפוי לפתוח. אריאל הרוש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי