אבוקסיס הצטנע: "השחקנים הם הגיבורים" וחשף את הסוד

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה נשאל אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה בסמי עופר על סוד ההצלחה: "רעב בלתי נגמר". שרון מימר רשם הפסד בכורה: "לא התבטלנו, הייתה חסרה לנו איכות איפה שסופרים את הכסף"

(גודל טקסט)
בני יהודה ויוסי אבוקסיס המשיכו הערב (שבת) את העונה המופלאה שעוברת עליהם. הכתומים גברו על הפועל חיפה 0:2 בסמי עופר משערים של ירדן שועה (מלכי שערי הליגה בצוותא עם מאוויס צ'יבוטה) ושגיב יחזקאל והמאזן שלהם עומד כבר על תשעה משחקים רצופים ללא הפסד, חמישה ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים והפרש שערים 6:18. פשוט מדהים. 


יוסי אבוקסיס המאושר סיכם: "במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להתרכז במסירה האחרונה ובאמת היה שיפור בחצי השני. השחקנים עלו למשחק עם רצון אדיר. שלטנu ברוב הדקות והחצי השני כבר היה יותר טוב. היו כמה כדורים נוספים שהיו יכולים להיכנס, אבל גם 0:2 זה בסדר. הסוד של בני יהודה? רעב בלתי נגמר. כל משחק השחקנים שלי נחושים ורעבים, הם הגיבורים. יש כאן שילוב טוב בין ותיקים לצעירים ומגיע להם כל הכבוד".


על מלך שערי הליגה ירדן שועה: "אני מקווה שירדן ימשיך לעבוד קשה, זה לא פחות חשוב מהשערים שהוא מבקיע. זו העונה הראשונה שלו בליגת העל והוא עושה התקדמות גדולה. מעבר למספרים, הוא עושה עבודה טובה על המגרש ונותן את הכל. אנחנו קבוצה שחושבת רק על המשחק הבא בלי לדבר יותר מידי. אנחנו נשארים צנועים ועכשיו נתאושש בפגרה. ננוח, נעבוד קשה ונחכה כבר למחזור הבא".



נשאר צנוע. יוסי אבוקסיס (מאור אלקסלסי)


שרון מימר, שרשם הפסד בכורה במשחקו הראשון לעיני הקהל של הפועל חיפה בסמי עופר, ניתח: "לא נעים להפסיד, אבל זה חלק מהחיים. היינו במשחק עד הגול ולצערי המומנטום שלנו שהתחיל בשבוע שעבר נעצר. הגול היה יכול ליפול גם בצד שלנו, אבל זה לא קרה".


ההימור ההתקפי שלקח במחצית השנייה: "להפסיד זו אף פעם לא המטרה בכדורגל. זרקתי את כל הכלים בשביל להשוות ושילמנו על כך בשער השני כי נחשפנו בהגנה. אפשר לסכם את המשחק הזה בפעולה האחרונה, איפה שסופרים את הכסף. לא היינו חדים בחלק הקדמי. הגענו למספיק מצבים והייתה חסרה לנו איכות. אני פה פחות משבוע וחצי ואני חושב שרואים קבוצה. לא התבטלנו היום. היה לבני יהודה טיפת מזל, אבל אנחנו נמשיך לעבוד ונתעסק בעצמנו".


הפסד בכורה. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי