גוטמן לשחקנים: "אנחנו קבוצה טובה שעוד תשתפר בהמשך"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

הירוקים יצאו לחופשה של חמישה ימים, שחקני הנבחרות יצטרפו לסגליהם. המאמן מעוניין במחנה אימונים בשבוע הבא, בעיקר בשל כושר הגופני הלקוי וייפגש עם ראשי המועדון בנודגע להתחזקות בינואר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה הבוקר (שני) לחופשה של חמישה ימים שתוכננה עוד על ידי הצוות ההולנדי. המאמן הטרי אלי גוטמן הופתע מכמות הימים החופשיים שקיבלו השחקנים, אבל החליט שלא לשנות זאת בשל העובדה שחלק מהשחקנים כבר קבעו חופשות בחו"ל. עוד בטרם היציאה ערכה הקבוצה אימון שחרור והמאמן אף ערך אסיפה קצרה עם השחקנים בה אמר: "יש כאן קבוצה טובה שעוד תשתפר בהמשך הדרך. יש לנו לא מעט דברים לעבוד עליהם, בעיקר על השוני בין המחצית הראשונה הטובה שלנו לבין המחצית השנייה הפחות טובה. אני שמח שיישמתם את מה שביקשתי, שהוא לא לעזוב את המשחק".

אחד הדברים המשמעותיים עליהם צפוי גוטמן לעבוד כבר מהשבוע הבא זה שיפור בכושר הגופני, והקבוצה תקיים מחנה אימונים קצר במתחם כפר גלים. המאמן ייפגש עם מאמני הכושר בכדי לבנות תוכנית עבודה מסודרת בעיקר לשחקנים שהיו לאחרונה ביציע וזאת בכדי להחזיר אותם לכושר משחק. "היו שחקנים שכמעט ונפלו מהרגליים. גם סומא שכבר נמצא חודשיים כאן ואף קיבל תוכנית עבודה נראה מותש במחצית השנייה", אמרו בחיפה. מי שלא ייצאו לחופשה הם שחקני הנבחרות השונות, כמו גיא חיימוב ואיעד חבשי שיצטרפו לנבחרת ישראל וצמד הקמרונים ארנסט מאבוקה וג'ורג' מנדג'ק.

בנוסף, גוטמן ייפגש במהלך השבוע עם ראשי המועדון ויתחילו בשיחות לקראת חודש ינואר כאשר על הפרק התחזקות בשלושה שחקנים חדשים.

גוטמן.
גוטמן. "צריך לעבוד על השוני בין המחצית הראשונה למחצית השנייה" (ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי