מסתמן: הפועל חדרה לא תצא למחנה אימונים בחו"ל

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | עדי אבישי

בעקבות בעיות הוויזה של השוער אג'ידה הקבוצה עלולה שלא לטוס לקפריסין. במועדון בוחנים אופציות בישראל, כשגם היא בספק. היום ייערך משחק אימון מול קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

האם הפועל חדרה לא תצא למחנה האימונים בקפריסין? לספורט1 נודע לראשונה כי מחנה אימונים שהיה אמור להיערך בקפריסין בשבוע הבא נמצא בסכנת ביטול. הסיבה: בעיית הוויזה של השוער והקפטן אוסטין אג'ידה, שאינו יכול להיכנס לקפריסין. לאחרונה נודע לראשי המועדון כי מדובר בבעיה דומה שהייתה לשוער גם בקיץ, כשלא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין.

מאמן חדרה ניסו אביטן אינו מעוניין לצאת למחנה ללא השוער הבכיר ובשלב זה נראה כי חדרה תישאר בישראל. במהלך היממה האחרונה מנסים ראשי המועדון להסדיר את בעיות הוויזה של אג'ידה, אבל בינתיים זה לא צלח ובמקביל במועדון בוחנים אופציה לקיים את המחנה בישראל.

"אין ספק כי מדובר במכה לא פשוטה כאשר המחנה היה כבר כמעט סגור ואביטן אף יצא לפני שבועיים לקפריסין בכדי לבחון את מגרשי האימונים במקום", אישר גורם במועדון והוסיף: "גם המחנה בישראל בספק מכיוון שבגלל הקוצר בזמן יש בעיה למצוא מקום מתאים. זאת יכולה להיות מכה לא פשוטה עבורנו".


אג'ידה. המחנה בקפריסין יבוטל בגללו? (עדי אבישי)

בנושא אחר, הקבוצה תתאמן עד יום רביעי ואז תצא לחופשה של חמישה ימים. הערב תקיים הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער. במועדון ממשיכים בשיחות עם רשם העמותות בכדי להגיע לפשרה ולקבל את הניהול התקין. כפי שפרסמנו בעבר, הדיון שהיה אמור להיערך בבית המשפט נדחה על ידי רשם העמותות שמצידו הציג מספר פשרות אך טרם הצדדים הגיעו לסיכום.

בינתיים, מאמן הקבוצה ניסו אביטן זומן הבוקר לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו במשחק נגד מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי