הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ארז אליאב

ארז אליאב
ארז אליאב | אלן שיבר

כדורגלן העבר ששיחק בין השאר במכבי תל אביב ונעצר בשבוע שעבר בחשד להפעלת מעבדת סמים בראשל"צ יעמוד בפני שופט על העבירות החמורות. "פוטנציאל הפגיעה בחברה הוא אדיר"

(גודל טקסט)

פרשת כדורגלן העבר ארז אליאב, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לניהול מעבדת סמים, מגיעה לבית המשפט. היום (שני) הגישה הפרקליטות כתב אישום נגדו באשמת ייצור, החזקת והפצת סם מסוכן.

כזכור, ביום ראשון שעבר פורסם כי שחקן העבר נעצר על ידי בלשים לאחר שגילו בדירת יוקרה בראשון לציון מאות שתילי קנאביס במשקל של עשרות ק"ג. אליאב (40), ששיחק בעשור הקודם בצפרירים חולון, בהפועל פתח תקווה ובמכבי תל אביב שבליגה הבכירה, סיים את הקריירה ב-2007 בגיל 29 במדי מכבי הרצליה.

ביום חמישי האחרון הוארך מעצרו של אליאב, וכעת לאחר שהוגש כתב האישום הוא יובא לבית המשפט. בכתב האישום נאמר כי "עסקינן בעבירות שבוצעו תוך תכנון ותחכום רבים, שכן דובר במעבדה שנדרש ציוד רב ויקר לשם הקמתה. המעבדה פעלה כ-3 חודשים ונתפסה בה כמות אדירה של סמים, שפוטנציאל פגיעתם בחברה אדיר. גם עבירת גניבת החשמל בוצעה בתחכום ומיומנות רבים, שכן נדרש ידע מקצועי מעמיק על מנת לבצע את החיבור הפיראטי כפי שבוצע. כל אלה מלמדים כי לו ישוחרר המשיב ממעצרו, יהווה הדבר סכנה לשלום הציבור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי