עורכי הדין של חדרה: "ניתן להגיע לפתרון בלי פירוק"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | ערן לוף

בעולה החדש מגיבים לדרישה של נציגי רשם העמותות להוביל את הקבוצה לפירוק ערב ליקויים בהליך התפעול: "אנו מצרים על ההחלטה, ניתן להגיע להסדרים". הקבוצה חזרה היום לאימונים

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור מחר (שלישי) לאימוניה לקראת המשך הליגה לאחר שהשחקנים זכו לחמישה ימי חופשה, אך במועדון ממשיכים לעסוק בדרישה של רשם העמותות להביא לפירוק הקבוצה בבית המשפט. כזכור, נציגי רשם העמותות הוציאו אתמול דרישה לפיה הם אינם מקבלים שום פשרה ודורשים מבית המשפט להודיע על פירוק הקבוצה וזאת מכיוון שנמצאו ליקויים רבים בתהליך התפעול של הקבוצה ובעיקר של העמותה שמנהלת את המועדון בשנים האחרונות.

היום, הגיע גם תורו של עו"ד שולי וייס ממשרד בוגט-קידר, המתמחה בדיני עמותות ומייצג את הקבוצה, שמסר כי לדעתו כל הטענות המועלות על ידי רשם העמותות ניתנות לתיקון במסגרת תוכנית לתיקון ליקויים. "אנו סבורים שאין כל צורך בפתיחה של הליך פירוק כנגד העמותה, הליך שפגיעתו בקבוצה איננה מדתית לטענות המועלות. אנו מצרים על החלטתו של רשם העמותות לפתוח בהליך פירוק ומאמינים כי גם כיום, עם רצון טוב של כל הנוגעים בדבר, ניתן להגיע להסדרים אשר ימנעו את הפגיעה בקבוצה ויאפשרו לה להמשיך ולהגיע להישגים הספורטיביים המדהימים אליהם הגיעו בשנים האחרונות תחת ההנהלה הנוכחית".

גם היו"ר אורן גולן שנמצא בחופשה פרטית בחו"ל, החליט לחזור כבר מחר לישראל ולקחת חלק בפגישה בין נציגי רשם העמותות לבין נציגי הקבוצה במשרדו של מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי