ראש עיריית חדרה יגיע לפגישה עם רשם העמותות

אוהדי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה | אודי ציטיאט

צביקה גנדלמן שנחשב לפטרון הקבוצה יגיע למשרד הספורט וייקח חלק פעיל בשיחות. הקבוצה תחזור לאימונים לאחר חמישה ימי חופשה

(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה מייחסים חשיבות רבה לפגישה שתיערך היום (שלישי) במשרד הספורט בין נציגי הקבוצה לבין נציגי רשם העמותות במשרדו של המנכ"ל יוסי שרעבי בכדי למצוא פשרה בין הצדדים ולא להביא את הנושא לבית המשפט ולמנוע בקשה לפירוק מצד רשם העמותות.


מי שיצטרף לחבורה יהיה לא אחר מאשר ראש העיר, צביקה גנלדמן, שלראשונה ייפגש באופן אישי עם נציגי רשם העמותות ואף ינסה לתת את תמיכתו בקבוצה כאשר נחשב לפטרונה. גנדלמן מתכוון להבהיר בפני ראשי משרד הספורט כי אינו  מעוניין בפירוק ההנהלה הקיימת שהביאה את הקבוצה להישגים ומאידך יבטיח כי יעקוב באופן אישי אחר הליקויים שנמצאו בניהול הקבוצה בשנים האחרונות.


"העובדה שראש העיר יגיע לשיחות מראה את החשיבות בפגישה הזאת והרצון שלנו להגיע לפשרה" אמרו בחדרה והוסיפו: "בכל מקרה אנחנו בטוחים שגם בבית המשפט ננצח".


מבחינה מקצועית תחזור הקבוצה היום לאימונים לאחר חמישה ימי חופשה ולא תערוך מחנה אימונים אלא תתאמן במתחם האימונים בעיר. כפי שפרסמנו, בתחילה רצו בחדרה לצאת למחנה אימונים בקפריסין אבל זה נמנע בגלל ששוער הקבוצה, אוסטין אג'ידה, אינו מחזיק ב-ויזה שמאפשרת לו לצאת לחו"ל. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי