פרדי פלומיין נמצא ברשימות של הפועל חיפה

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

ראשי מחזיקת הגביע כבר הביעו עניין בקשר בפני אנשי חדרה וימתינו לפתיחת מועד ההעברות בינואר בכדי להגיש עליו הצעה רשמית. גם קשר ראשון לציון דולב בלולו מועמד לקבוצה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (שני) לאימונים והתחילה בהכנות לקראת משחק הדרבי בעוד שבועיים. במועדון האדום מבינים את חשיבות המשחק במיוחד לאור ההפסד במחזור שעבר לבני יהודה והעובדה כי הפסד נוסף עלול להוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. המאמן שרון מימר בחר שלא לערוך אסיפה עם חזרתה של הקבוצה לאימונים ולמעשה ימתין לחזרתם של כל השחקנים הזרים כמו השוער ארנסטס שטקוס והקשר ראדו גנסארי שמשחקים בנבחרותיהם במסגרת ליגת האומות.

בנוסף בקבוצה מקווים כי דור מלול יחזור לאימונים בהדרגה ורק בתחילת השבוע הבא יוחלט אם המגן יהיה כשיר למשחק הדרבי. "תוצאה ויכולת טובה בדרבי תוציא אותנו לדרך חדשה", אמרו בחיפה. במקביל במועדון כבר חושבים על מועד ההעברות בחודש ינואר ורוצים להתחזק בחלק ההתקפי שעד עתה מאכזב. במהלך השבועות האחרונים מגבש שרון מימר רשימת שחקנים שאותה הוא צפוי להעביר לבעלים יואב כץ בכדי לחזק את הקבוצה.

אחד המועמדים שעלה הוא כוכב הפועל חדרה פרדי פלומיין. גורמים בחיפה סיפרו כי נעשו גישושים ראשונים בנושא וכי הפנייה הרשמית תעשה עם פתיחת חלון ההעברות. שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא שחקן הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית דולב בלולו. הקשר בן ה-19 כבש כבר שני שערים בליגה ומבוקש גם על ידי הפועל קריית שמונה.


פלומיין. בקרוב בדרבי החיפאי? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי