אלישע לוי לשחקנים: "מקווה שנהנתם בחופש, חוזרים לעבוד קשה"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

במכבי פתח תקווה חזרו אתמול לאימונים. שער בנבחרת לחביבו, שהדיון בעניינו עשוי להידחות עד ליום רביעי הבא. בשישי משחק ידידות מול הפועל רמת גן. בנוסף: התביעה בה זכתה מחלקת הנוער

(גודל טקסט)

לאחר חופשה של כשבוע, שחקני מכבי פתח תקווה חזרו אתמול בבוקר (שני) לאימונים לקראת המשחק שייערך בעוד שבועיים מול מכבי תל אביב. "אני שמח מהניצחון מול מכבי נתניה, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה ויש לנו משחק סופר קשה. מקווה שניצלתם את החופשה כדי ליהנות, אבל זה נגמר וחוזרים לעבוד קשה", אמר המאמן אלישע לוי לשחקניו לפני החזרה לאימונים.

החלוץ חביב חביבו שיחק ביום ראשון 90 דקות ואף כבש את אחד השערים של נבחרת מרכז אפריקה מול נבחרת רואנדה במשחק שהסתיים ב-2:2. השחקן צפוי לנחות בארץ ביום חמישי ולחזור לאימונים. בינתיים, הדיון בעניינו של חביבו בבית הדין המשמעתי בגין החבטה ללא כדור בבלם מכבי נתניה דודי תירם, נדחה מהשבוע שעבר ולמרות שבהתאחדות טוענים שייערך מחר, בפועל חביבו לא יהיה בארץ והדיון עשוי אף להידחות עד יום רביעי הבא.

ביום שישי תפגוש הקבוצה את הפועל ר"ג למשחק ידידות שייערך במתחם האימונים של הקבוצה, למרות מצב הדשא הבעייתי. עדיין אין תאריך ספציפי בו אמורה הקבוצה לעבור להתאמן במגרש החלופי בסירקין.

בעניין אחר, הישג נוסף לקבוצת הנוער. לאחר שתביעתו של שחקן הקבוצה דניאל טסקר נגד המועדון נדחתה. טסקר בן ה-17 הושאל בעונה שעברה מקבוצת הנוער של עירוני נשר עם אופציית רכישה של 55 אלף שקלים, סעיף אשר מומש ע"י המלאבסים. בפ"ת טוענים כי מתחילת העונה, כשמעמדו המקצועי פחת, חיפש השחקן מניפולציות כדי להשתחרר, פרק זמן קצר לאחר שמומשה עליו האופצייה, בטענה שלא השתלב חברתית. בנוסף, משפחתו עוברת צפונה וכי החסיר ימי לימודים רבים עוד בשנה שעברה. לבסוף, דחתה השופטת איילת דגן את תביעתו של טסקר וקבעה כי יישאר במחלקת הנוער של פ"ת. במועדון ציינו לשבח את עבודתו של עוה"ד טל ספיבק, אשר ייצג את הקבוצה גם בדחיית תביעתו של שחקן ההתקפה איליי חן בחודש שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי