"תורג'מן עדיין לא הבין שמדובר בקבוצה בוגרת ולא קבוצת נוער"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

שחקני סכנין לא כל כך אהבו את "נוהל העונשים" של המאמן החדש שמאיים לקנוס כל שחקן בשל עבירות משמעת. מוגרבי עבר אבחנה נוספת אבל התוצאה זה: קרע ברצועה הצולבת והיעדרות של 7 חודשים

(גודל טקסט)

מאמנה החדש של בני סכנין, עמיר תורג'מן, העביר אתמול (שלישי) את האימון הראשון שלו במדי הקבוצה, ובין היתר הבהיר לשחקנים את הנוהל החדש, נוהל העונשים לפיו כל שחקן שיאחר או יספוג כרטיס אדום בגלל בעיטה בכדור או עימות פיזי עם שחקן יריב ייקנס אוטומטית על ידי הקבוצה.

בקרב השחקנים גיחכו על דבריו של המאמן החדש ואחד השחקנים אמר: "כל עניין העונשים הוא קצת לא לעניין. כולנו שחקנים בוגרים ואף אחד לא רוצה להתנהל בצורה לא נאותה. אולי תורג'מן עדיין לא הבין שמדובר בקבוצה בוגרת ולא קבוצת נוער".

במועדון עדיין בהלם ומתקשים לעכל את הבשורה לפיה הכוכב הגדול של הקבוצה, פיראס מוגרבי ייעדר שבעה חודשים בגלל פציעה ולמעשה גמר את העונה.

הקשר עבר אתמול בבוקר בדיקת MRI שקבעה סופית כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ובמועדון ביקשו כי יעבור אבחנה נוספת, אלא שהתוצאה של הבדיקה החוזרת היתה אותה תוצאה. "פיראס שחקן מאוד חזק פיזית ומנטאלית ויעבור את זה. מדובר במכה שלא ציפינו אותנו ונצטרך להיערך בהתאם".

כבר בשבוע הקרוב תתכנס ההנהלה בצוותא עם תורג'מן ותבחן  אופציות חילופיות. בין השאר במועדון מבינים כי אין כוכבים ישראלים ברמה של מוגרבי וינסו להנחית בחודש ינואר זר בעמדה זו. בינתיים מי שצפויים להחליף את מוגרבי הם מוחמד כליבאת או ישראל זגורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי