החתמתו של ניקוליץ' עלולה לפגוע בדקות המשחק של גולסה ומיכה

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אתר רשמי

פרט לקשר הסרבי של דינמו מינסק שעשוי להצטרף למכבי ת"א כבר בחודש דצמבר, איביץ' מעוניין בשחקן התקפה נוסף שיחליף את באטוקיו. במועדון ישקלו לצמצם את הסגל אם יודחו בגביע על ידי בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נערכים לקליטתו המוקדמת של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' שאמור לנחות בישראל כבר במהלך סוף חודש דצמבר כדי לחתום על חוזה למשך שתי עונות וחצי עם סעיף בו תהיה למכבי תל אביב אופציה להאריך את ההתקשרות.

ניקוליץ' אמור להשלים בתוך עשרה ימים שני משחקים בקבוצתו דינמו מינסק ומיד לאחר מכן יסיים את חוזהו במועדון הבלארוסי כדי לחתום בשורות סגנית האלופה. אם ניקוליץ' יגיע בחודש דצמבר הוא יעבור מעשית בהיפתח חלון ההעברות ב-8 בינואר. הגעתו של ניקוליץ' עלולה 'לאיים מקצועית' על מקומם בהרכב של אייל גולסה ודור מיכה שמשחקים בתפקיד דומה על המגרש.

כפי שכבר פורסם כאן, המאמן ולאדן איביץ' קיבל לאחר מכירתו של וידאר קיארטנסון אור ירוק לצרף חלוץ זר וככל הידוע מתנהל מו"מ מול שניים שלושה מועמדים וכבר בסוף חודש דצמבר עשוי לסכם שחקן נוסף בקבוצה. סגנית האלופה שתשחק בחודש דצמבר בגביע המדינה בחוץ בטדי נגד בית"ר ירושלים, מאמינה בכוחה לעבור לשלב הבא. אבל לכולם בקריית שלום ברור כי הדחה מוקדמת מהגביע בדצמבר תוביל בחלון ההעברות להקטנת סגל השחקנים ולהשאלתם של שחקנים שיתקשו אפילו לקבל מקום על ספסל המחליפים.


עדיין לא שיחק העונה בליגה. כריסטיאן באטוקיו (אודי ציטיאט)

אחד השחקן שצפוי לעזוב בחלון הקרוב ללא קשר למפגש נגד בית"ר ירושלים בסיבוב של גביע המדינה הוא הקשר כריסטיאן באטוקיו שיפנה את מקום נוסף במשבצת הזרים לחלוץ שעתיד להגיע. בנוסף כך גם יונתן כהן, מתן חוזז, ארון שוינפלד ועדן קארצב אשר מחוזרים על ידי בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, קריית שמונה, הפועל רעננה ומועדון ספורט אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי